مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران:

انتقال صنف تفت آجیل به قرچک ورامین تا پایان سال/در صورت عدم توجه به اخطارها مغازه‌ها پلمب می‌شود

کدخبر: 2004110

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به خروج صنف تفت آجیل از منطقه ۱۲ تا پایان سال جاری گفت: اگر افراد این صنف به اخطارها توجه نکنند تا پایان سال مغازه‌های افرادی که تفت آجیل انجام می‌دهند، پلمپ می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رضا قدیمی در خصوص انتقال صنف تفت آجیل از منطقه 12 گفت: این صنف در بازاربزرگ تهران مشکلات ایمنی ایجاد کرده و ایمنی بازار را به مخاطره می اندازند.بنابراین باید به حاشیه پایتخت انتقال یابند.

وی با اشاره به اینکه این صنف در بازار تهران با سوخت فسیلی کار می کنند و محصولی که بدین وسیله تولید می شود به هیچ عنوان بهداشتی نیست، افزود: این در حالیست که در بخش کارگری نظافت و مسایل بهداشتی را رعایت نمی کنند و تاکید می کنم محصولی که از این طریق تولید می شود، غیربهداشتی و مضر است.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با بیان اینکه در این شرایط خشکبار و آجیل با کیفیت بسیار بدی از لحاظ بهداشتی تولید می شوند، درخصوص عدم نظارت گفت: امکان نظارت بر عملکرد این افراد وجود ندارد و بعضا از رنگ های شیمیایی استفاده می کنند که عمدتا سرطان زاست.

وی با اشاره به اینکه این صنف به شهرک صنعتی قرچک ورامین انتقال می یابند، ادامه داد: 177 واحد صنف تفت آجیل در محدوده بازار تهران فعال هستند که حداکثر تا پایان سال می توانند در این محدوده ادامه فعالیت دهند.

به گزارش "شهرنوشت"، قدیمی با تاکید بر اینکه به همین منظور در برنامه ساماندهی منطقه 12 انتقال این صنف در دستور کار و فوریت قرار گرفته است، اظهار کرد: این صنف زمین های خود را تحویل گرفته اند و روند انتقال در جریان است.

وی با بیان اینکه اخطارها و آرا به این افراد ابلاغ شده است، خاطر نشان کرد: اگر فعلان به اخطارها توجه نکنند تا پایان سال مغازه های افرادی که تفت آجیل انجام می دهند، پلمپ می شود.

ارسال نظر: