دبیر در صحن شورا متذکر شد؛

جلسات حسابرسی از هفته آینده مجددا آغاز می‌شود

کدخبر: 2013359

رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به موافقت‌نامه‌هایی که بین مناطق و واحدهای اجرایی شهرداری امضاشده به شهرداری متذکر شد: موافقت‌نامه‌های اجرا نشده به بند حسابرسی تبدیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی « نسیم آنلاین »، علیرضا دبیر در جریان دویست و چهل و یکمین نشست علنی شورای اسلامی شهر تهران از همکارانش در شورا برای تلاش‌های انجام‌شده در مرحله تدوین بودجه سال ۹۵ شهرداری تهران تشکر کرد و درباره ویژگی‌ها و تفاوت‌های بودجه سال آینده اظهار داشت: با همکاری همه اعضای شورا و روسای کمیسیون ها بودجه امسال ویژگی‌های متفاوتی داشت و اهمیت موضوع برای شهرداری تهران آن‌قدر بالابود که شهردار تهران دو روز صبح و بعدازظهر برای بررسی بندها و تبصره‌ها در صحن شورا حاضر شد .

وی اضافه کرد: از تفاوت‌های بودجه سال ۹۵ نسبت به سال جاری کاهش ۱۴ تبصره بودجه و شفاف کردن ردیف‌های بودجه بود .

علیرضا دبیر با اشاره به‌ضرورت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در شهر تهران خاطرنشان کرد: در برنامه سال ۹۵ تقریباً اجازه آغاز هیچ پروژه جدیدی را به شهرداری ندادیم و کد پروژه‌های جدید نهایتاً کمک به مساجدی بوده که با نظر شهرداران در بودجه گنجانده شد. این سیاست به‌منظور افزایش تمرکز بر روی اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در پیش‌گرفته شد .

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه تصریح کرد:‌ لایحه بودجه سال ۹۵ در تاریخ ۳ اسفندماه به فرمانداری ارسال شد و در صحبتی که با معاون عمرانی فرماندار داشتم مقرر شد طبق روال در جلسه کمیته تطبیق با همراهی آقای چمران در فرمانداری شرکت کنیم و توضیحات لازم را ارائه کنیم .

وی بیان داشت:‌ بعد از برگزاری یک ماه جلسات فشرده و تصویب لایحه بودجه؛ جلسات مربوط به حسابرسی سازمان‌های شهرداری تهران از هفته آینده مجدداً در دستور کار صحن شورا قرار خواهد گرفت .

دبیر در پایان با تأکید بر ضرورت مشارکت هر چه بیشتر مردم درصحنه انتخابات یادآور شد: شورای شهر برای برگزاری بهتر انتخابات در ردیف‌های بودجه به فرمانداری‌های تهران؛ ری و شمیرانات کمک ویژه‌ای در نظر گرفته تا انتخابات با بهترین شکل ممکن برگزار شود .

ارسال نظر: