معاون شهردار تهران:

پروژه‌های عمرانی طی دوسال باقی مانده مدیریت شهری به اتمام می‌رسند

کدخبر: 2020917

معاون فنی عمرانی شهردار تهران گفت: نوید این را می‌دهم که حدود ۹۳ درصد از پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در شهر تهران تا پایان سال جاری احداث خواهد شد و در دو سال پایانی مدیریت شهری این عدد به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی « نسیم آنلاین »، علیرضا جاوید در مراسم بهره‌برداری از پروژه زیرگذر جوادیه در منطقه 16 ابراز امیدواری کرد که هر ماه در سال 95 یک پروژه به بهره‌برداری برسد، اظهار کرد: در نیم قرن گذشته در تهران اقدامات انجام شده در شهر بر اساس برنامه‌ریزی بوده که از آن جمله می‌توان به طرح جامع و طرح تفصیلی اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه در یک دهه اخیر اقدامات مدیریت شهری بر پایه برنامه‌های توسعه‌ای بوده است، اعلام کرد: نوید این را می دهم که حدود 93 درصد از پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در شهر تهران تا پایان سال جاری احداث خواهد شد و در دو سال پایانی مدیریت شهری این عدد به 100 درصد خواهد رسید.

معاون شهردار با بیان اینکه 40 درصد از پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در یک دهه اخیر و در دوران مدیریت شهری کنونی رخ داده است، گفت: در شمال شهر تهران پل پارک‌ وی ویژگی‌های منحصر به فردی را دارد که در جنوب شهر نیز پل جوادیه با ویژگی‌های بسیار و زیبایی پل خاص در جنوب شهر محسوب می‌‌‌شود.

ارسال نظر: