معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران اعلام کرد:

اجرای فاز دوم نمایشگاه شهرآفتاب با مشارکت بخش خصوصی/ بهره‌برداری از مرکز تجارت بین‌الملل

کدخبر: 2022703

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب به محل دائمی نمایشگاه‌های پایتخت تبدیل می‌شود، گفت: برنامه‌های بسیاری متنوع و گسترده‌ای را برای برگزاری نمایشگاه‌های فصلی و حتی جشنواره‌ها تا پایان امسال در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب داریم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، قدرت گودرزی افزود: هم اکنون برنامه برگزاری نمایشگاه های تخصصی و غیر تخصصی تا پایان سال در شهرآفتاب ریخته شده و تاریخ آنها نیز مشخص است.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی که با اعضای محترم شورای شهر داشتیم بعد از افتتاح نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب مجوز برقراری هیچ نمایشگاه در شهرتهران داده نخواهد شد، تصریح کرد: امیدواریم با این اقدام تا حدودی معضل ترافیک پایتخت و آلودگی هوا کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه افتتاح مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب در اردیبهشت ماه و با افتتاح نمایشگاه بین المللی کتاب مقارن شده است، تصریح کرد: تمامی اماکانت رفاهی و خدماتی برای حضور هرچه بهتر و راحت تر هموطنانمان در این نمایشگاه پیش بینی شده است.

گودرزی با تاکید براینکه در حوزه حمل و نقل کارها همانند برنامه از پیش تعیین شده در حال انجام است، خاطرنشان کرد: انشالله در آینده نزدیک شاهد افتتاح ایستگاه مترو شهرآفتاب نیز خواهیم بود. با افتتاح این ایستگاه شهروندان پایتخت دیگر دغدغه ای برای حضور در نمایشگاه نخواهند داشت.

وی تاکید کرد: در زمان برگزاری نمایشگاه نیز سرفاصله حرکت قطارها در این ایستگاه به حداقل ممکن کاهش پیدا می کند.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در پایان در خصوص زمان افتتاح فاز دوم نمایشگاه بین اللملی شهرآفتاب گفت: سرمایه گذاران بخش خصوصی فاز دوم را انجام خواهند داد. عمده فازهای تجاری نمایشگاه در این فاز به بهره برداری خواهد رسید؛ مرکز تجارت بین الملل هم در این فاز قرار دارد که هم اکنون در حال ساخت است و پیشرفت خوبی نیز داشته است.

ارسال نظر: