حقانی:

فروش شهروند غیرقانونی است

کدخبر: 2038118

عضو کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: طبق مصوبه شورای شهر تهران فروش شهروند غیرقانونی است و اقدامی باید از طریق شورای شهر باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی « نسیم آنلاین »، در جلسه امروز شورای شهر تهران محمد حقانی در با بیان اینکه گروه‌های مختلفی از مردم با سر دادن شعارهایی به حق و ناحق مطالبات خود را از مدیریت شهری اعلام می‌کنند، تاکید کرد: چرا ما پاسخگوی مطالبات و مسائل مردم نیستیم، وقتی به این مطالبات توجهی نمی‌شود نهایتاً مجبور می‌شوند در مقابل شورای شهر این تذکر خود را عنوان کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم حق دارند مطالبات خود را از شهرداری دریافت کنند، افزود: بی‌توجهی مسئولین به این درخواست‌ها نتایج مطلوبی قطعاً نخواهد داشت. نباید با نزدیک شدن به انتخابات تنها مطالبات مردم مورد پیگیری قرار بگیرد.

عضو کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از معاون مالی خواست که اعلام شود که آیا شهروند فروخته شده است یانه، گفت: طبق مصوبه شورای شهر تهران فروش شهروند غیرقانونی است و اقدامی باید از طریق شورای شهر باشد.

همچنین د راین جلسه اسماعیل دوستی، با بیان اینکه در ماه رمضان پارک‌های سطح شهر شب‌ها بیشتر از روزها فعال هستند، تاکید کرد: نیاز است سازمان فضای سبز و پارک‌های شهرداری برای حضور مردم شرایط را مهیا کند تا مشکل ساز نشود.

وی درباره تذکر حافظی رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر تهران در خصوص تلفیق بودجه سال 90 گفت: دوستانی که در آن زمان در شورا بودند چرا این موضوع را مطرح نکردند و کوتاهی کردند. من که به قالیباف رأی ندادم ولی بعضی از افرادی که رأی دادند الان می‌گویند قالیباف ظالم است.

دوستی ادامه داد: کارشناسان مریض نیستند آنکه ما را به سمت مریضی می‌‌برد، مریض است.

ارسال نظر: