نجار:

بسیج کلیه دستگاه‌های اجرایی برای ارایه خدمات به مسافران تابستانه

کدخبر: 2044350

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران از بسیج امکانات دستگاه‌های اجرایی برای رفاه حال هموطنان در سفرهای تابستانه خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، اسماعیل نجار امروز در حاشیه جلسه کارگروه معاونت اجتماعی وزارت کشور درباره اتخاذ تمهیدات جاده‌ای در سفرهای تابستانه برگزار شد؛‌ در جمع خبرنگاران افزود: دستگاه‌های اجرایی کشور با تمامی امکانات موجود برای تسهیل سفرهای تابستانه هموطنان بسیج شده اند وتصمیمات لازم دراستان ها اتخاذ شده است.

وی اظهارکرد: استانداران نیز در آمادگی کامل برای عزیمت شهروندان به استان هایشان و سفرهای تابستانه هستند و هماهنگی های لازم با پلیس و نیز وزارت راه و شهرسازی بعمل آمده است.

آمار تلفات انسانی سواحل کشور کاهش داشته است

نجار با بیان اینکه تلفات انسانی دراستان‌های ساحلی کشور در سال گذشته کاهش یافته است، ‌ابرازامیدواری کرد با تدابیر اتخاذ شده وزارت کشور و همکاری شهروندان، امسال نیز شاهد کاهش تلفات انسانی در سواحل کشور باشیم.

وی تاکیدکرد: امنیت سواحل کشورهمانند سال گذشته به طور کامل مورد توجه قرارخواهد گرفت.

تمهیدات ویژه ترافیکی درجاده های کشور

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه حجم سفرهای جاده ای در ایام تابستان بیش از هر زمان دیگر است، گفت: هرساله در تابستان حجم ترافیکی جاده‌های منتهی به استان‌های شمالی پرحجم می‌شود. برهمین اساس دستگاه‌های اجرایی تمهیدات ویژه‌ای را به منظور تسهیلات ترددی شهروندان در جاده ها اتخاذ ‌کرده اند. نجار با بیان اینکه مسافران با توزیع سفر و حفظ آرامش درطول مسیر می توانند به کاهش حجم ترافیک در جاده‌ها کمک کنند،‌ تاکیدکرد: ‌در استانهای شمالی کشور نیز آمادگی لازم برای میزبانی از مسافرین تابستانی اتخاذ شده است.

نرخ مواد خوراکی در استانها نظارت می شود

نجار گفت: براساس تصمیم کارگروه معاونت اجتماعی کشور به منظور رفاه حال شهروندان درسفرهای تابستانه، نرخ مواد خوراکی در مسیرهای جاده ای کشور بویژه استان های شمالی که پرمسافر است کنترل و نظارت می شود.

نشست معاونت اجتماعی وزارت کشور امروز شنبه با حضور نمایندگان دستگاههای هلال احمر، مدیریت بحران کشور،‌ ‌پلیس و دیگر دستگاههای مرتبط برای اتخاذ تصمیمات لازم برای تسهیلات جاده ای کشور در ایام تابستان تشکیل شد.

ارسال نظر: