ورود ۲۰۰ خودروی پاک به ناوگان تاکسیرانی پایتخت؛ فردا

کدخبر: 2051186

۲۰۰ دستگاه خودروی مدرن و پاک که از حداقل آلایندگی برخوردارند طی مراسم ویژه‌ای با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، از ظهر فردا رسماً وارد ناوگان تاکسیرانی پایتخت می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، دکتر مازیار حسینی با اعلام اینکه موضوع تجهیز و نوسازی سامانه‌های حمل و نقل عمومی در محور تصمیمات مدیریت شهری قرار دارد، گفت: با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه گذاری این بخش، تلاش خود را آغاز کرده ایم تا نسبت به نوسازی و تجهیز سامانه تاکسیرانی اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه به این منظور و با مشارکت بخش خصوصی 200 دستگاه خودروی مدرن با جدیدترین فنآوری و حداقل آلایندگی از فردا ظهر وارد ناوگان تاکسیرانی می‌شود، اظهار کرد: واقعیت این است که امروز 80 هزار دستگاه تاکسی پایتخت با جا به جایی روزانه 4 و نیم میلیون مسافر از سهم 22 و نیم درصدی در جا به جا یی های پایتخت برخوردارند.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی تهران از عمر بالایی برخوردار است، تصریح کرد: با برنامه ریزی به عمل آمده، امیدواریم ظرفیت مناسبی را به حمل و نقل عمومی وارد کنیم، ضمن اینکه خودروهای مدرن و پاک که به ناوگان تاکسیرانی افزوده می شوند، در ایستگاه راه آهن و پایانه های چهارگانه تهران مشغول به کار خواهند شد.

ارسال نظر: