با برگزاری "لبخند شکوفه‌های مهر" انجام می‌شود؛

فروش فوق‌العاده شهروند با تخفیف تا ۵۰ درصد/ افزایش ساعت کاری فروشگاه‌ها

کدخبر: 2058619

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند با اشاره به فروش فوق‌العاده به مناسبت بازگشایی مدارس که از امروز- هفتم شهریورماه تا دهم مهرماه برگزار می‌شود، گفت: در مدت مذکور بالغ بر ۸ هزار قلم کالا با تخفیف تا ۵۰ درصدی به شهروندان ارائه خواهد شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، اکبر علوی در خصوص فروش فوق‌العاده بازگشایی مدارس که با عنوان «لبخند شکوفه‌های مهر» برگزار می‌شود، گفت: این فروش فوق‌العاده از 7 شهریورماه لغایت 10 مهرماه برگزار خواهد شد به طریقی که نیازمندی‌های شهروندان در خصوص لوازم التحریر، پوشاک، کوله پشتی مدارس و ... عرضه خواهد شد.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند با اشاره به برگزاری نمایشگاه بازباران در 5 نقطه شهر تهران افزود: این نمایشگاه همزمان با فروش فوق‌العاده بازگشایی مدارس خواهد بود و این در حالی است که فروشگاه شهروند مشارکت خواهد داشت. همچنین یکی از غرفه‌های نمایشگاه بازباران در قسمتی از پارکینگ فروشگاه بیهقی خواهد بود.

وی با اشاره به میزان تخفیف در این فروش فوق‌العاده یادآور شد: بالغ بر 8 هزار قلم کالا تا 50 درصد تخفیف ارائه می شود به طریقی که اقلام پروتئینی تنها شامل 30 درصد تخفیف خواهند شد. همچنین در خصوص لوازم منزل، خواروبار و پوشاک با 50 درصد تخفیف به شهروندان ارائه می شود.

علوی با بیان اینکه بزرگ ترین شاخصه فروشگاه شهروند ارائه خدمات قابل قبول به مشتریان است، تصریح کرد: تکریم مشتری امتیازی است که شامل این فروشگاه شده است.

وی با اشاره به ساعات کاری فروشگاه در این ایام ادامه داد: یک ساعت به ساعت کاری فروشگاه ها اضافه می شود و این در حالی است که فروشگاه های بهرود، ایران زمین، لویزان، بهاران، المپیک، آزادگان، نفت، صادقیه، حکیمیه، آل احمد و خانی آباد تا 12 شب باز هستند و مابقی فروشگاه ها نیز تا زمان حضور مشتری خدمات دهی خواهند داشت.

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص 6 فروشگاهی که پایین تر از خیابان انقلاب تخفیفات بیشتری را ارائه می دهند، اظهار کرد: شهروند یک ریال سود از خدمات ارائه شده ندارد و این در حالی است که در نمایشگاه باز باران نیز از این موضوع تبعیت خواهیم کرد. همچنین تخفیفات این 6 فروشگاه همزمان با فروش فوق العاده بازگشایی مدارس است.

وی با اشاره به تامین کنندگان کالاها در فروش فوق العاده مدارس یادآور شد: این تامین کنندگان از 3 ماه پیش دستورالعمل ها را دریافت کردند چرا که در این فصل و در پایان نیمه نخست سال، تعداد بالایی از شهروندان برای خرید کالاها به فروشگاه ها مراجعه می کنند که به همین منظور تمامی مدیران 17 فروشگاه شهروند برنامه ریزی های لازم را انجام داده اند. شهروند به تامین کنندگان خدمات ارائه می کند و ما تنها یک خواسته داریم و آن رضایت مشتریان است.

علوی با اشاره به افزایش فروش مجازی ادامه داد: فروشگاه شهروند در 6 ماهه اول 95 نسبت به 6 ماهه اول 94 حدود 130 درصد افزایش فروش مجازی داشته است. همچنین فروش دیواری شهروند فرصت خوبی است و امیدواریم بتوانیم در تمامی مجامع عمومی در شهر تهران فروشگاه دیواری داشته باشیم. فروشگاه مجازی در کنار فروشگاه های عمده شهروند می تواند تمام کشور ایران را پوشش دهد تا این فروشگاه بتواند عرضه کننده تمامی اقلام باشد.

مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند با ابراز امیدواری به این که می توانیم در کنار هر استانی انبار بزرگ توزیع کالا داشته باشیم، گفت: مرکزیت این انبار شهر تهران خواهد بود و می توانیم با ارائه یک قیمت واحد در کشور خدمات خوبی به مردم ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه شهرداری می خواهد که فروشگاه شهروند فروش ویژه ای را به شهروندان ارائه دهد، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم کالاهای سوپرمارکت ها، رستوران ها و افرادی که خرید حداقلی دارند را تامین کنیم.

ارسال نظر: