دبیر خبر داد

آغاز گزارش حسابرسی شورا از مناطق شهرداری

کدخبر: 2066152

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از آغاز بررسی گزارش حسابرسی از مناطق شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از آغاز بررسی گزارش‌های حسابرسی شورا از مناطق شهرداری در سال مالی منتهی به 1392 خبر داد و خاطرنشان کرد در این جلسه گزارش چهار منطقه، 10، 13، 15 و 16 شهرداری تهران ارائه شد.

وی در ادامه با اشاره به گزارش حسابرسی از منطقه 10 اظهار داشت: یکی از نکات قابل توجهی که حسابرس رسمی شورا به آن اشاره داشته است مربوط به سرمایه گذاری ها و مشارکت هایی است که منطقه در آنها دخیل بوده که با وجودی که سال اتمام قراردادها از سال 91 تا 24 ماه بعد از آن بوده اما تاکنون به اتمام نرسیده اند.

همچین در بند دیگر آمده است که تکلیف بدهی های سازمان نوسازی بابت عوارض ساختمانهای نواب که حدود 87 میلیارد تومان است مشخص نیست.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا در ادامه به گزارش حسابرسی از مناطق 13 و 15 اشاره کرد و افزود: در منطقه 13 هنوز تکلیف جایگاه سوخت CNG (شهید دوران) مشخص نیست. همچنین در منطقه 15 نیز در بخش بررسی پروژه های مشارکتی و سرمایه گذاری منطقه گزارشی به موسسه حسابرسی ارائه نشده است.

دبیر در ادامه به گزارش حسابرسی از منطقه 16 شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: در این منطقه همچون سایر مناطق حسابرسی شده در بخش سرمایه گذاری ها و مشارکت‌های شهرداری منطقه اطلاعاتی به موسسه ارائه نشده است.

ارسال نظر: