اقبال شاکری:

لیست ساختمان‌های ناامن در اختیار مردم قرار داده شود

کدخبر: 2086395

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: تعدادی از دانشجویان درخواست داشتند که سازمان آتش‌نشانی لیستی از ساختمان‌های ناامن شهر تهیه و در اختیار عموم قرار دهد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در سیصد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه شنبه)برگزار شد با تبریک ایام دهه فجر، اظهار داشت: مردم با حضور در راهپیمایی 22بهمن موفقیت خودشان را مجدد با انقلاب اعلام کنند.

وی افزود: تعدادی از دانشجویان درخواست داشتند که سازمان آتش‌نشانی لیستی از ساختمان‌های ناامن شهر تهیه و در اختیار عموم قرار دهد.

عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران گفت: اعلام لیست ساختمان ناامن باعث می شود که هم کسبه از هئیت امنای ساختمان مطالبه داشته باشند و هم مردم از این ساختمان‌ها خرید نکنند.

شاکری گفت: اعلام نکردن لیست ساختمان‌ها ناایمن باعث می شود مالک یکی از همین ساختمان ها نشست خبری برگزار کند و عدم استنکاف خود را از دستور دادستانی قهرمانی معرفی کند.

شاکری گفت: دادستانی سه ماه به مالک ساختمان علاءالدین فرصت داده است که طبقه هفتم آن را تخریب کند اما ملاک از این کار استنکاف کرده است.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه مالک پاساژ علاءالدین پس از 3 بار دستور دادستانی مبنی بر تخریب کامل اضافه بنا توجهی به این خواسته نداشته و در شرایطی که پاساژ علاء‌الدین گواهی ایمنی دریافت نکرده است مالک آن نشست خبری برگزار کرده و توجهی به تذکرات ندارد.

ارسال نظر: