حداقل و حداکثر حقوق کارکنان شهرداری‌ها در سال ۱۳۹۶ ابلاغ شد

کدخبر: 2094717

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ تصویب‌نامه هیأت وزیران مبنی بر تعیین ضریب حقوقی سال ۹۶ برای کارکنان شهرداری‌های کشور خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمد حسن آبادی گفت: در راستای ابلاغ تصویب نامه 26 فروردین 1396 هیات وزیران، حداقل حقوق کارکنان شهرداری‏‌ها به میزان شش میلیون و ششصد هزار ریال تعیین شده که با احتساب فوق العاده‌های موضوع ماده 6 قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت ( فوق العاده جذب وفوق العاده طرح مسیر ارتقاء شغلی) از مبلغ ده میلیون و سیصد و پنجاه هزار ریال کمتر نخواهد بود.

وی اضافه کرد: حداکثر حقوق و مزایای مستمر کارکنان شهرداری‌ها در سال 1396 به میزان هفت برابر حداقل حقوق تعیین شده معادل چهل و شش میلیون و دویست هزار ریال است.

حسن آبادی در ادامه اظهار داشت: همچنین براساس بخشنامه مورخ 11 مرداد 1395 سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت و بخشنامه مورخ 14 شهریور 95 وزیر کشور، سقف خالص پرداختی تمامی کارکنان، مدیران و شهرداران پس از کسورات قانونی و مالیات، بطور متوسط در هر ماه از سه برابر حداکثر حقوق و مزایای مستمر به میزان ( 138.600.000ریال) در سال 1396 به استثناء عیدی، حق ماموریت روزانه و حق التدریس کارکنان واجد شرایطی که خارج از وقت اداری با رعایت ضوابط مربوط انجام می‌شود، تجاوز نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: بدیهی است پرداخت حقوق و مزایا به کارکنان شهرداری‌‏ها و شهرداران براساس پست سازمانی است و هرگونه پرداخت براساس ابلاغ آنان خارج از عناوین پست‌های سازمانی مصوب در ساختار سازمانی شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته فاقد وجاهت قانونی بوده و به منزله تصرف در اموال عمومی بیت المال است.

ارسال نظر: