رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران:

خط ۷ مترو از امنیت کامل برخوردار است

کدخبر: 2100992

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما توهین را محکوم می‌کنیم اما وقتی خودمان نقش اپوزوسیون را ایفا می‌کنیم و تلاش ۳۸ ساله نظام را زیر سوال می‌بریم باید منتظر مقابل به مثل باشیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، اقبال شاکری در سیصد و پنجاه و پنجمین جلسه شورا با اشاره به بازدید کمیسیون عمران شورا از خط 7 مترو گفت: متاسفانه اطلاعات غلطی در مورد خط 7 داده شد در حالی که بخش‌های سیگنالینگ‌، آتش نشانی و موارد دیگر در امینت کامل است.

وی ادامه داد: راه اندازی این خط کار بسیار ارزنده‌ای است که موجب بهر مندی مردم جنوب شرق و جنوب تهران از این خط خواهد شد ضمن آنکه در این خط در استانداردهایی که باید رعایت شود بیشترین تلاش صورت گرفته است.

شاکری افزود: خط 7 عمیق ترین خط متروی تهران است و ما افتتاح این پروژه عظیم را به مردم تهران تبریک و نیز به پرسنل شرکت عمران مترو و بهره برداری مترو خسته نباشید می‌گوییم.

شاکری خاطر نشان ساخت در هفته بعد مدیر عاملا شرکت مترو تهران گزارشی از خط 7،6و 8 مترو تهران در صحن شورا ارائه نماید.

رئیس کمیته عمران شورا در ادامه سخنان خود با اشاره به اتفاقات روز جمعه و اهانت به ریاست جمهوری گفت: ضرورت شناسایی منشا برخی اقدامات وجود دارد ، ما توهین را محکوم می کنیم اما یکی از دلایل این قبیل اقدامات را می‌توان عکس العمل به راه‌اندازی برخی از گفته‌ها و زیر سوال بردن تلاش‌ها دانست. ما توهین را محکوم می‌کنیم اما وقتی خودمان نقش اپوزوسیون را ایفا می‌کنیم و تلاش 38 ساله نظام را زیر سوال می‌بریم باید منتظر مقابل به مثل باشیم.

ارسال نظر: