سنندجی: نسل جدید اتوبوس‌های برقی سال آینده وارد تهران می‌شوند

کدخبر: 945894

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران افزود: اتوبوس‌های پاک به دو نوع برقی که هیچ‌گونه آلایندگی ندارند و هیبریدی تقسیم می‌شوند و استفاده از هر دو نوع آنها می‌تواند راهکار خوبی برای کاهش آلودگی هوا باشد

به گزارش «نسیم»، پیمان سنندجی افزود: در حال حاضر برنامه‌‌ای برای واردات‌ اتوبوس‌های جدید به ناوگان اتوبوسرانی تهران را نداریم و قرار است اتوبوس‌های قدیمی بازسازی شده و مورد استفاده قرار گیرند. در حال انجام کار کارشناسی بر روی مسیر اتوبوس‌های برقی هستیم و سعی داریم تا سال آینده امکان استفاده از نسل جدید اتوبوس‌های برقی را برای مردم فراهم کنیم .

سنندجی با بیان اینکه دو هزار دستگاه اتوبوس فرسوده در ناوگان اتوبوسرانی تهران وجود دارد که 450 دستگاه آن مورد بازسازی قرار گرفته، تصریح کرد: مدت زیادی است که در ناوگان اتوبوسرانی تهران نوسازی صورت نگرفته و ناگزیریم اتوبوس‌های فرسوده موجود را بازسازی کرده و مجدداً مورد استفاده قرار دهیم .

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان با تأکید بر این که ناوگان اتوبوسرانی تهران سالانه به هزار دستگاه اتوبوس جدید نیاز دارد، خاطرنشان کرد: در صورت ورود هزار دستگاه اتوبوس جدید، می‌توانیم همین مقدار اتوبوس فرسوده را از رده خارج کرده و کیفیت ناوگان را افزایش دهیم.

ارسال نظر: