دانش‌آموزان و دانشجویان برای کارت بلیت الکترونیک تخفیف‌دار تا پایان سال ثبت‌نام کنند

کدخبر: 966606

معاون سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران گفت: بانک شهر این کارت‌ها را در قالب کارت "مهر شهر" ارائه می‌کند/ این کارت در شبکه حمل و نقل عمومی و شبکه بانکی قابل استفاده است

به گزارش «نسیم»، علیرضا سانیانی، معاون پرداخت نوین سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران صبح امروز در نشست خبری افزود: هم‌اکنون بانک شهر کارت شهروندی را درکلیه شعب خود ارائه می کند و به دانشجویان و دانش‌آموزان نیز در قالب کارت "مهر شهر" این خدمات را ارائه کرده است. البته بانک تجارت و بانک ملی هم قراردادی در این خصوص با شهرداری تهران منعقد کرده‌اند که در دست اجرا است .

سانیانی گفت: طبق این طرح دانشجویان و دانش آموزان کارت کیف پول بانکی دریافت می کنند که این کارت هم در شبکه حمل و نقل عمومی کار می‌کند و هم در شبکه بانکی پذیرش می‌شود.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان برای تهیه این کارت باید با مراجعه به سایت www.Tehran.ir و انتخاب گزینه بلیت الکترونیک اقدام به ثبت نام و واریز وجه کنند، افزود: پس از 72 ساعت کارت این افراد از طریق پست تحویل آنها می‌شود .

به گفته وی دانشجویان و دانش آموزان با پرداخت 75 هزار تومان جهت شارژ و پنج هزار تومان جهت شخصی سازی و 3500 تومان هزینه پست می توانند تا سقف 150 هزار تومان در شبکه حمل ونقل عمومی از این کارت استفاده کنند . همچنین از بخش شبکه شتاب این کارت نیز بهره مند باشند .

سانیانی اضافه کرد: این کارت برای شهرهای اسلامشهر و پاکدشت نیز قابل استفاده است و همچنین 11 شهر اقماری شهرتهران نیز نشست هایی را با ما داشته اند و می خواهند به شهر تهران بپیوندند تا بتوانند از این تسهیلات بهره مند شوند .

سانیانی در پایان خاطرنشان کرد: دانش آموزان و دانشجویان می توانند تا پایان سال با ثبت نام در این سامانه به مدت یک سال از تسیهلات این کارت بهره مند شوند که اگر در پایان یک سال پولی در کارتشان باقی بماند درصد تخفیف برای سال آینده بیشتر خواهد شد. همچنین رایزنی هایی برای توسعه این کارت برای تاکسی هانیز در دستور کار است.

ارسال نظر: