۴۰ حکم قطعی در منطقه سنگان توسط شهرداری تهران اجرا شد

کدخبر: 982299

طی یک ماه اخیر شهرداری تهران با پیگیری دستگاه قضایی و معاون دادستان برای مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه سنگان این حکم را در دستور کار قرار داد

به گزارش «نسیم»، به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، صبح امروز با حضور عوامل شهرداری تهران در منطقه سنگان بالا، پایین و میانی 40 حکم قطعی به مرحله اجرا در آمد .

براساس این گزارش طی یک ماه اخیر شهرداری تهران با پیگیری دستگاه قضایی و معاون دادستان برای مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه سنگان این حکم را در دستور کار قرار داد .

این در حالی است که شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی طبیعی به ریاست معاون دادستان تشکیل جلسه داد که موضوع برخورد با تخلفات غیرمجاز توسط شهرداری تهران مطرح شد .

پس از بررسی های انجام شده و ارایه اسناد و مدارک از سوی شهرداری تهران موضوع توسط قوه قضاییه بررسی و طی دستوری عملیات شناسایی تخلفات ساخت و ساز در این اماکن انجام شد و براساس براوردهای پیش بینی شده و همچنین طرح های ارایه شده به دستور مقام قضایی رسید .

همچنین براساس جلسات انجام شده با نیروی انتظامی ، جهادکشاورزی و منابع طبیعی و همچنین سازمان آب با محوریت شهرداری تهران ، تصمیم به اجرای عملیات در صبح امروز گرفته شد .

این در حالی است که تخریب این 40 حکم از سوی شهرداری تهران با رعایت اخلاق و رفتار اسلامی و همچنین توجه به آموزش پرسنل در عملیات اجرایی صورت گرفت و اعمال قانون شد

ارسال نظر: