مدیرکل پایانه‌های استان تهران: ۷۸ هزار و ۵۰۰ صندلی اتوبوس تا صبح امروز پیش خرید شده است

کدخبر: 988222

شهرکی افزود: تاکنون مقاصد استان‌های اصفهان، شیراز و مشهد بیشترین پیش خرید را داشتند/ امسال ۱۰ درصد افزایش ناوگان داریم/ امسال بابت استرداد بلیط هیچ پولی اخذ نمی‌شود

به گزارش خبرنگار «نسیم»،‌ حمیدرضا شهرکی در نشست خبری خود با خبرنگاران افزود: تمهیدات لازم برای تامین ناوگان نوروزی و راهیان نور انجام شده است.

وی ادامه داد: سهم هواپیما و قطار از حمل و نقل کمتر از 10 درصد است .

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران افزود: 27 میلیون سفر در سال از مبداء استان تهران به مقصد سایر شهرها ثبت می‌شود و استان تهران رتبه اول جابه‌جایی مسافر را در کشور دارد .

شهرکی با اشاره به اینکه آغاز پیش فروش غیرحضوری بلیط‌های نوروزی از 10 اسفند آغاز شده است افزود: از 17 اسفندماه نیز این بلیط‌ها علاوه بر پیش‌فروش غیرحضوری به صورت حضوری نیز در حال به فروش رسیدن است و هرچه به ایام پایانی سال نزدیک می‌شویم تعداد پیش خریدها افزایش می‌یابد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران افزود: تیم‌های تخصصی برای نظارت بر فعالیت سیستم پایانه‌هافعال می‌شوند. مسافران می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه پیامکی 88907003 به ما اعلام کنند.

وی درباره کنترل و کاهش فعالیت دلالان بازار سیاه بلیط گفت: مردم اگر بلیط می‌خواهند در ابتدا باید به باجه‌های مستقر در آن پایانه مراجعه کنند و اگر وسیله نقلیه‌ای هم موجود نباشد از خطوط فوق العاده استفاده خواهد شد.

ارسال نظر: