شبکه مستند به انتقادها در مورد "چنارستان" پاسخ داد

کدخبر: 1017245

در متن این اطلاعیه آمده است: خوشحالیم از اینکه مستند "چنارستان" را دیده اید و متشکریم از اینکه انتقاد کرده‌‌اید اما مراقب باشید "قضاوت" نکنید، چون در این صورت، خود قابل انتقاد می‌‌شوید/ اتهام ستایش از خاندان پهلوی تشویش اذهان عمومی از باب قضاوت بی جا است

به گزارش «نسیم» روابط عمومی شبکه مستند در قالب یک اطلاعیه نسبت به اعتراضها درباره پخش یک مستند با عنوان چنارستان که به گفته منتقدان سعی در برجسته کردن و بزرگنمایی حکومت پهلوی و مقایسه آن با جمهوری اسلامی به بهانه کاشت چنار در خیابان ولی عصر(عج) داشت آورده : بی تردید رشد کیفی «فیلم» در ایران را باید مرهون منتقدان آن دانست. هر تماشاگر ایرانی به مثابه یک منتقد است و هر انتقادی می تواند در اصلاح تولیدات بعدی، اثر بلامنازعی داشته باشد.

این اطلاعیه در ادامه می افزاید: قضاوتی که بر اساس «برداشت های غلط، سلیقه ای و جهت دار» از یک مستند به ذهن متبادر شده و آن را در ستایش از روح خاندان پهلوی! تفسیر کرده اند، گناهی است که در زمره حق الناس و تشویش اذهان عمومی از باب قضاوت بی جا صورت گرفته است. ان شاء الله خداوند به منتقدان مصلح خیر دنیا و آخرت عطا بفرماید.

ارسال نظر: