عذرخواهی سرافراز برای سهل‌انگاری فیتیله‌ای‌ها

کدخبر: 1037030

رئیس رسانه ملی گفت: رسانه از خطای به وجود آمده پوزش می‌طلبد و در ایفای وظایف خود در تحکیم وحدت اقوام و انسجام ملی با همتی مضاعف تلاش خواهد کرد

به گزارش «نسیم»؛ رئیس رسانه ملی با ابراز تأسف عمیق از خطا و سهل‌انگاری غیرقابل گذشت در بخشی از برنامه «فیتیله‌ها» در روز جمعه 15 آبان گفت: با مدیران و عناصر دخیل در این مسئله تأسف‌بار که موجب رنجش خاطر هموطنان عزیز آذری زبان شده است برخورد جدی و رسیدگی کامل می‌شود. سرافراز با اشاره به برکناری و توبیخ دو نفر از مدیران شبکه دو سیما و چند نفر از عناصر و عوامل تولید و نظارت این برنامه افزود: رسانه از خطای به وجود آمده پوزش می‌طلبد و در ایفای وظایف خود در تحکیم وحدت اقوام و انسجام ملی با همتی مضاعف تلاش خواهد کرد.

ارسال نظر: