کاوه: محتوای شبکه جدید تهران بر اساس نیازهای مردم شکل گرفته است

کدخبر: 1047776

مدیر شبکه جدید تهران به خبرنگار «نسیم» گفت: ما در شبکه جدید تهران به صورت اختصاصی به شهر تهران می‌پردازیم/ برنامه‌های بسیار جدید و شاخصی را برای این شبکه تدارک دیده‌ایم

احسان کاوه مدیر شبکه جدید تهران در گفتگو با خبرنگار «نسیم»، عنوان کرد: بسیاری از برنامه هایی که برای شبکه جدید تهران درنظر داریم به این برمی گردد که زیرساخت های آن فراهم شود. منتهی مراتب تصور می کنم که یک شهروند تهرانی، حتی در استان تهران انتخاب های فراوانی برای استفاده از رسانه های خود دارد.

وی افزود: با توجه به این موضوع آدرسی که ما برای برنامه به او می دهیم باید بسیار مشخص باشد. این شهروند با این مشغله کاری که دارد فکر نمی کنم که دیگر از بین 180 شبکه تلویزیونی که می تواند دریافت کند در حافظه خود برنامه خاصی را در روز خاصی به خاطر بسپارد تا ببیند.

مدیر شبکه جدید تهران ادامه داد: ما بر این اساس در حال طراحی کنداکتور خود در این شبکه به صورت هفتگی هستیم. در حقیقت ما با چنین طراحی جلو می رویم که مخاطب ما بداند که هر روز صبح، ظهر یا عصر باید منتظر چه برنامه هایی باشد. در حقیقت فکر می کنم که اینگونه بهتر نتیجه بگیریم.

کاوه خاطرنشان کرد: برنامه های تلویزیونی از چند گونه مختلف که فراتر نمی رود. اما ما از نظر فرم چند سیاست جدید را در حال پیگیری کردن هستیم تا بتوانیم این تفاوت ها را ایجاد کنیم. اول اینکه ما قصد داریم تا از تمام گونه های برنامه سازی استفاده کنیم. نه اینکه فقط از گونه استودیویی و گفتگو محور استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: نکته دوم آرایش جدول پخش برنامه های شبکه جدید تهران است. نکته سوم نیز کیفیت شبکه است. بر این اساس ما سعی داریم تا استانداردهای لازم برای این شبکه از نظر پهنای باند و HD بودن آن و چه از منظر کیفیت برنامه سازی را رعایت کنیم.

مدیر شبکه جدید تهران یادآور شد: بر این اساس ما باید در برنامه سازی های خود آیتم هایی چون نور، صدا و ریتم خوب و ژانرهای برنامه سازی را در این شبکه درست پیاده کنیم. بر این اساس گونه های برنامه سازی را باید صحیح تر و دقیق تر شناسایی کنیم تا بهتر و درست تر از آنها استفاده شود.

کاوه ادامه داد: از نظر محتوایی نیز باید اعلام کنم که این شبکه بر اساس نیازهای مردم استان تهران شکل خواهد گرفت. این نیازها هم به دو بخش تقسیم می شود. نخست نیازهای هویتی و دوم نیازهای خدماتی است.

وی اضافه کرد: بر این اساس نیازهای هویتی آن چیزی است که ما باید برای مردم تهران انعکاس بدهیم تا این شهروندان به آن افتخار کنند. همچنین نیازهای خدماتی مردم تهران بر اساس آن چیزی است که مسئولین شهر تهران ارائه می کنند و آن چیزی است که مردم به آن نیاز دارند.

مدیر شبکه جدید تهران در پایان تصریح کرد: ما در شبکه جدید تهران قصد داریم تا به صورت اختصاصی به شهر تهران بپردازیم. بر این اساس هم ما برنامه های بسیار جدید و شاخصی را برای این شبکه تدارک دیده ایم که در اطلاع رسانی های آینده اعلام خواهد شد.

ارسال نظر: