کارگردان "کیمیا"، سریال ماه رمضانی شبکه دوم سیما را می سازد

کدخبر: 2012833

کارگردان سریال "برادر" گفت: داستان این سریال کاملا اجتماعی و موضوع آن بحث روز جامعه است. سریال "برادر" به معاش و کسب درآمد حلال و حمایت از چرخه تولیدات داخلی می‌پردازد.

جواد افشار کارگردان سریال "برادر" در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی « نسیم آنلاین »، عنوان کرد: فیلمنامه این سریال که ویژه ماه مبارک رمضان روز گذشته کلید خورده توسط "آرش قادری" نوشته شده است. "نعمت چگینی" تهیه کننده سریال و من هم کارگردان آن هستم.

وی افزود: تصویربرداری سریال "برادر" 3 روز است که در تهران کلید خورده است. در این سه روز در لوکیشن منزل "حاج کاظم" که منزل آقای "حسن پورشیرازی" و شخصیت های اصلی داستان است قرار داریم. همچنین این لوکیشن در شهرک چشمه واقع در منطقه 22 تهران قرار دارد.

این کارگردان ادامه داد: تا امروز بازیگرانی چون "حسن پورشیرازی"، "پوریا پورسرخ"، "سهیلا رضوی"، "سوگل طهماسبی" جلوی دوربین قرار گرفته اند و در آینده هم آقای "کامبیز دیرباز" جلوی دوربین قرار خواهد گرفت.

افشار پیرامون داستان این سریال تلویزیونی هم گفت: داستان سریال "برادر" کاملا اجتماعی و موضوع آن بحث روز جامعه است. این سریال به معاش، کسب درآمد حلال و حمایت از چرخه تولیدات داخلی می پردازد.

وی خاطرنشان کرد: به احتمال فراوان تا اواخر ماه مبارک رمضان مشغول فیلمبرداری خواهیم بود. این سریال با حمایت و برای شبکه دوم سیما ساخته خواهد شد. همچنین شاهد پخش آن در ماه مبارک رمضان خواهیم بود.

گفتنی است کامبیز دیرباز، حسن پورشیرازی، پوریا پورسرخ، لیلا اوتادی، سهیلا رضوی، سوگل طهماسبی، کاوه خداشناس، محمد رسول صفری، قدرت ا... صالحی، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، بهنام قربانی، مژگان بیات، علیرضا درویش زاده، امیر منصور فلاح، حسین پارسا، افسانه تهرانچی، سمیرا مهدوی شکیبا، مهرداد ایل بیگی، زهرا فراهانی از جمله بازیگران این سرال تلویزیونی هستند.

لازم به ذکر است که در خلاصه داستان این سریال آمده است: حاج کاظم پهلوان مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که با تأکید بر حمایت از تولید ملی، فقط در زمینه تجارت برنج ایرانی فعالیت می‌کند. او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه نگار پر جنب و جوش است، بر ضد واردات قاچاق برنجهای تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می‌کند. این اقدام باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است. دشمنان با اغفال ناصر پسر دیگر او، وارد تجارت سالم حاج کاظم شده و همین امر به وقوع ماجراهایی منجر می‌شود که . . .

ارسال نظر: