جواد افشار:

۳۰ درصد از تصویربرداری سریال "برادر" انجام شده است

کدخبر: 2021487

کارگردان سریال مناسبتی "برادر" گفت: ساخت این سریال با توجه به وسواس و حساسیتی که دارد یکی دو روز قبل از عید سعید فطر و همزمان با آغاز پخش این سریال در ماه مبارک رمضان به پایان خواهد رسید.

جواد افشار کارگردان سریال "برادر" پیرامون آخرین وضعیت ساخت این سریال تلویزیونی به خبرنگار گروه فرهنگی « نسیم آنلاین »، گفت: کار تصویربرداری سریال مناسبتی "برادر" تا امروز در حدود 30 درصد پیشرفت داشته است. همچنین به صورت همزمان مراحل مونتاژ توسط "بابک رضاخانی"، موسیقی توسط "فردین خلعتبری" و صداگذاری آن در حال انجام است.

وی افزود: در حال حاضر در لوکیشن "شهرک چشمه" مشغول تصویربرداری هستیم. این لوکیشن اصلی این سریال بوده که محل زندگی حاج کاظم، مسعود، ناصر و همسر او و سایر بازیگران اصلی این سریال است.

این کارگردان ادامه داد: از جمله بازیگرانی که به تازگی به این سریال اضافه شده می توان به "حسین یاری"، "هادی قمیشی" و "مژگان بیات" اشاره کرد. همچنین در چند روز آینده یک بازیگر دیگر که یکی از نقش های اصلی سریال را برعهده دارد نیز به جمع ما اضافه خواهد شد.

افشار در پایان سخنان خود تصریح کرد: ساخت این سریال با توجه به وسواس و حساسیتی که دارد یکی دو روز قبل از عید سعید فطر و همزمان با آغاز پخش این سریال از شبکه دوم سیما در ماه مبارک رمضان به پایان خواهد رسید.

گفتنی است بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، حسن پورشیرازی، پوریا پورسرخ، لیلا اوتادی، سهیلا رضوی، سوگل طهماسبی، مجید واشقانی، کاوه خداشناس، محمد رسول صفری، قدرت الله صالحی، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، بهنام قربانی، مژگان بیات، علیرضا درویش زاده، امیر منصور فلاح، حسین پارسا، افسانه تهرانچی، سمیرا مهدوی شکیبا، مهرداد ایل بیگی و زهرا فراهانی در این سریال مناسبتی حضور دارند.

لازم به ذکر است که در خلاصه داستان این سریال می بینیم حاج کاظم پهلوان مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که با تأکید بر حمایت از تولید ملی، فقط در زمینه تجارت برنج ایرانی فعالیت می‌کند. او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه نگار پر جنب و جوش است، ضد واردات قاچاق برنج های تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می‌کند. این اقدام باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است. دشمنان با اغفال ناصر پسر دیگر او، وارد تجارت سالم حاج کاظم شده و همین امر به وقوع ماجراهایی منجر می‌شود.

ارسال نظر: