مجموعه محصولات سازمان هنری رسانه‌ای اوج با محوریت قدس روی آنتن

پخش بیش از ۲۰ اثر هنری به مناسبت روز قدس

کدخبر: 2043758

در آستانه روز جهانی قدس ۲۱ محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج از شبکه‌های مختلف سیما به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، در آستانه روز جهانی قدس 21 محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج از شبکه‌های مختلف سیما به نمایش گذاشته می‌شود. این محصولات شامل گونه‌های مختلفی از تولیدات کوتاه از جمله، نماهنگ، موشن گرافیک، آوا نما و مستند کوتاه است که همگی با موضوع اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی تهیه شده است.

در این مجموعه از تولیدات سازمان هنری رسانه‌ای اوج، سه محصول در قالب آوا نما، بر اساس آهنگ‌هایی از حامد زمانی، شهاب رمضان و نیما علامه تهیه شده است که در همگی آنها محتوای مد نظر با اشعاری زیبا به مخاطبین عرضه می‌شود. هفت محصول دیگر از این مجموعه در قالب نماهنگ تولید شده که با عنوان‌های «مرگ بر توای اسرائیل»، «مسجد الاقصی»، «باغ زیتون»، «آخر پاییز»، «زخم قدس»، «غزه حروف پیروزی» و «مظلومیت» بر روی آنتن می‌روند. یکی از نماهنگ‌های زیبای این مجموعه غزه حروف پیروزی است که به دو زبان عربی و فارسی تولید شده است و در آن به پیروزی نهایی امت اسلام در برابر جبهه کفر اشاره می‌شود.

این مجموعه چهار موشن گرافیک را نیز در بر می‌گیرد. هر یک از این موشن‌گرافیک‌ها به جنبه‌ای از ماجرای فلسطین می‌پردازد و بر همین اساس موشن گرافیک «کودک و خنجر» به مصائب کودکان فلسطینی ساکن در سرزمین‌های اشغالی، «زخم زیتون» به روایت شکل گیری نطفه اسرائیل در منطقه تا زمان حال، «فلسطین چگونه اشغال شد» به نحوه اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی و «تجربه غزه» به پیام رهبر انقلاب درباره کشتار وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و حمایت‌های بی‌رحمانه آمریکا از این رژیم پرداخته است.

سه اثر کوتاه داستانی نیز با موضوع لزوم تحریم محصولات تولید رژیم صهیونیستی توسط مردم دنیا، با عناوین «کالای کشتار»، «گرم بنوشید»، «اسراییل ناامن می‌شود» از شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود، و در کنار آن‌ها می‌توان از مستند کوتاه «آینده رژیم غاصب صهیونیستی» نیز نام برد که در آن بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب، آینده رژیم صهیونیستی در سال‌های آتی پرداخته می‌شود و امکان وقوع وعده ایشان مبنی بر از بین رفتن این رژیم غاصب در 25 سال آینده به تصویر کشیده می‌شود.

گفتنی است این تولیدات که به مناسبت روز جهانی قدس در سازمان هنری رسانه‌ای اوج تدارک دیده شده است، طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه دهم و یازدهم تیرماه، از شبکه‌های مختلف سیما به نمایش در می‌آید.

ارسال نظر: