واکنش تهیه‌کننده به یک شایعه:

اضافه شدن قسمت‌های "معمای شاه" به ۱۱۰ قسمت صحت ندراد

کدخبر: 2051658

دیباچه:علی لدنی گفت: مجموعه "معمای شاه" در ۶۰ تا ۷۰ قسمت ساخته می شود و اضافه شدن قسمت‌های آن به ۱۱۰ قسمت را تکذیب می‌کنم.

به گزارش « نسیم آنلاین » ، علی لدنی تهیه کننده سینما و تلویزیون در گفتگویی اظهار داشت: بیشتر شدن قسمت‌های سریال «معمای شاه» را که گفته می‌شد به ۱۱۰ قسمت افزایش یافته شدیداً تکذیب می‌کنم و این مسئله کاملاً اشتباه است.

لدنی خاطرنشان کرد: تا امروز ۹۵ درصد از تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی انجام شده و ما به مرور با وسواس و دقت فراوانی کار خود را ادامه می‌دهیم. تا دو ماه دیگر تصویربرداری ادامه خواهد داشت و قصد ما بر این است که این سریال را در ۶۰ تا ۷۰ قسمت به پایان برسانیم.

تهیه کننده مجموعه «گذر از رنج‌ها» افزود: این روزها تیم تصویربرداری در قم به سر می‌برد و صحنه‌های فیضیه قم و خانه امام خمینی (ره) را تصویربرداری می‌کند. از لحاظ روایی این روزها مشغول تصویربرداری بخش دستگیری امام خمینی (ره) توسط رژیم پهلوی هستیم.

این تهیه کننده در ادامه اظهار داشت: تصویربرداری با همان بازیگرانی که از قبل معرفی شده‌اند ادامه دارد و بازیگر جدید دیگری به جمع بازیگران اضافه نخواهد شد.

«معمای شاه» در حال حاضر جمعه شب‌ها از شبکه یک سیما پخش می شود و این مجموعه در خصوص جریانات سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در دوره پادشاهی محمدرضا پهلوی است.

گفتنی است علی لدنی پیش از این ساخت مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی متعددی از جمله فیلم‌های سینمایی «بشارت به یک شهروند هزاره سوم»، «برف روی شیروانی داغ» و «بالاتر از آسمان» و مجموعه‌های تلویزیونی «نوشدارو»، «از یاد رفته» و «سالهای مشروطه» را در کارنامه خود به عنوان تهیه کننده دارد.

منبع: دیباچه

ارسال نظر: