غفوری در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

شبکه مستند به سراغ موضوعات تاریخ اسلام و عاشورا می‌رود/ طرح‌ها در مرحله پژوهش و تحقیق است

کدخبر: 2069940

مدیر شبکه مستند گفت: بخشی از موضوعات مدنظر ما مسائل تاریخی است و از آنجایی که تاریخ شیعه با تاریخ ایران گره خورده است، حتما به این مسائل پرداخته می‌شود.

سلیم غفوری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، درباره تولیدات شبکه مستند گفت: اساس هر شبکه تلویزیونی به تولیدات آن است؛ چرا که تولیدات سمت و سوی شبکه ها را مشخص می کند و ما نیز محورهایی را برای تولید آثارمان مشخص کرده ایم تا بتوانیم تولیدات مناسبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: اقتصاد و فضای کسب و کار، ایران و معرفی تاریخ و جغرافیای ایران، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، موضوعات اجتماعی و کمک به کاهش آسیب های اجتماعی و مسائل بین الملل و خاورمیانه پنج محور اصلی شبکه مستند برای تولید آثار به شمار می رود.

مدیر شبکه مستند درباره ساخت آثاری با موضوع ماه محرم اظهار داشت: بخشی از موضوعات مدنظر ما مسائل تاریخی است و از آنجایی که تاریخ شیعه با تاریخ ایران گره خورده است، حتما به این مسائل پرداخته می شود؛ همچنین عاشورا جدای از ایران نیست و بسیاری از مسائل آینی ما به موضوع عاشورا بر می گردد که در تولیدات مان به آنها خواهیم پرداخت.

غفوری تصریح کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که حتما در تولیدات مان به آن خواهیم پرداخت، بحث تاریخ اسلام است؛ چرا که تاریخ اسلام مسئله بسیار مهمی است که باید به آن پرداخته شود.

وی درباره شروع تولیدات شبکه مستند تصریح کرد: برخی از تولیدات را آغاز کرده ایم؛ البته ما از ایده تهیه کنندگان و کارگردانی که در راستای 5 محور مطرح شده باشد، حمایت کنیم و همچنین برخی از موضوعات را نیز خودمان در اختیار آنها می گذاریم و در حال حاضر نیز برخی از تهیه کندگان طرح هایی را ارائه کردند که در مرحله تحقیق و پژوهش قرار دارد.

مدیر شبکه مستند خاطر نشان کرد: امیدواریم سال آینده شبکه مستند تولیدات جدیدی را برای پخش آماده داشته باشد.

ارسال نظر: