فیلم «مرگ تدریجی» آماده نمایش شد

کدخبر: 2315466

فیلم کوتاه «مرگ تدریجی» به کارگردانی آمین صحرایی آماده نمایش در جشنواره های بین المللی و داخلی در سال ۱۳۹۸ می‌شود.

نسیم آنلاین : فیلم کوتاه «مرگ تدریجی» به کارگردانی آمین صحرایی آماده نمایش در جشنواره های بین المللی و داخلی در سال 1398 می‌شود.

صحرایی نویسنده و کارگردان این اثر در گفتگو با نسیم با بیان اینکه مراحل فنی کار به پایان رسیده، درباره جزئیات مرگ تدریجی گفت: ماجرای فیلم زندگی دختر جوان و خانواده اش در یک شب را به تصویر می‌کشد. این فیلم به علت داشتن سکانس تاریخی و لوکیشن خاص در محله قدیمی عودلاجان و پامنار فیلمبرداری شده است.

صحرایی افزود: دراینجا باید از آقای رسول صدرعاملی و شادمهر راستین به خاطر حمایت های بی دریغشان تشکر کنم که در تمامی مراحل فیلم حامی بنده بوده اند.و از ایشان بسیار آموختم.

آمین صحرایی امسال جایزه هزار دلاری بهترین پیچینگ در بخش بین المللی سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران و جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره حسنات را برای بهترین فیلمنامه دریافت کرد.

مهوانه آقاجانی، زهرا برومند ،مهوانه آقاجانی، محمدطاها بهروزپور و فرزانه سلحشور ازجمله بازیگران فیلم کوتاه مرگ تدریجی هستند.

و مدیر تصویربرداری:وحید بیوته ،تدوینگر : حمید فنایی، آهنگساز: پیام آزادی، امور بین الملل: رضا اعتماد نیا ،طراح صحنه و لباس: پروا نریمانی، گروه کارگردانی: ،سعید جعفری و نیلوفر نامجو صداگذار:احسان افشاریان و اصلاح رنگ: رضا تیموری،عکاس: میثم جعفری از جمله عوامل فیلم هستند.

حمیدرضا جعفریان

ارسال نظر: