حکم علی عسکری تمدید می‌شود؟

کدخبر: 2373432

در آستانه عبور از بازه پنج ساله تنور طرح جانشینان احتمالی رییس صداوسیما یک بار دیگر داغ شده است و این بار هم این گزینه‌ها به رسانه‌های رسمی‌تر هم کشیده شده است

حدود پنج سال پیش در ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ حکم انتصاب عبدالعلی علی عسکری برای ریاست سازمان صداوسیما صادر شد و علی عسکری بر مسند مهمترین سازمان رسانه‌ای کشور که گاهی از آن به عنوان تریبون نظام جمهوری اسلامی ایران تعبیر می‌شود تکیه زد.

طی سال‌های حضور وی در این جایگاه بارها به دلیل حواشی و جنجال‌های تلویزیونی که بواسطه شبکه‌های اجتماعی به سرعت در جامعه بازتاب پیدا می‌کرد خبرهایی به عنوان تغییر رئیس صداوسیما و در پی حاشیه‌های بعدی جنجال‌های سازمان در همین شبکه‌ها منتشر می‌شد.

خبرهایی که تقریباً سالی یک بار جایگزینی برای ریاست صداوسیما تعیین می‌کرد و تنها یکی دو بار آن هم به شکل غیررسمی تکذیب شد.

جدال بر سر ریاست سازمان صداوسیما گاه به نامه‌نگاری‌های تند و تیزی هم از طرف مدعیان امر نسبت به این رسانه منجر شده اما باز هم هیچ نتیجه قطعی و روشنی در بر نداشته است.

حالا در آستانه عبور از بازه پنج ساله تنور طرح جانشینان احتمالی رییس صداوسیما یک بار دیگر داغ شده است و این بار هم این گزینه‌ها به رسانه‌های رسمی‌تر هم کشیده شده است. گزینه‌های مطرح شده معمولاً هم ثابت هستند و گاهی هم میان آنها نام‌هایی بی ارتباط با پیشینه و سوابق لازم برای چنین پستی مطرح می‌شود. سید محمد حسینی از وزیران ارشاد، صفار هرندی و رحمانی فضلی از گزینه‌هایی بودند که در همین چند وقت یک بار دیگر نامشان در گمانه زنی‌های رسانه‌ای تکرار شد.

البته علی عسکری همچنان که گفته شد، هیچ گاه واکنش رسمی و صریحی نداشته است و سکوت او و این فضاسازی رسانه‌ای حتی می‌تواند منجر به تمدید حکم ریاست علی عسکری برای پنج سال دیگر هم باشد.

منبع: مهر
ارسال نظر: