پخش سریال "روز رفتن" از شبکه تماشا

کدخبر: 687005

پخش سریال "روز رفتن" به تهیه‌کنندگی سیدامیر سیدزاده و کارگردانی جواد افشار از ۷ آذر در شبکه تماشا آغاز می‌شود/ این سریال با مشارکت نیروی انتظامی در گروه فیلم و سریال شبکه تهران در سال ۸۵ تولید شده است

به گزارش «نسیم»، حمید سرافرازی مدیر تامین برنامه شبکه تماشا درباره پخش این سریال گفت: "روز رفتن" در 40 قسمت 36 دقیقه ای تدوین شده است . موسیقی را مهدی گورنگی ساخته و امید اسلامی هم سازنده تیتراژ است. «روز رفتن» که ابتدا اسمش "روزی که خواهیم مرد" بود ، با مشارکت نیروی انتظامی در گروه فیلم و سریال شبکه تهران در سال 85 تولید شده است . دانیال حکیمی، حسن پورشیرازی، فقیهه سلطانی، رضا فیض نوروزی ،مریم بوبانی، بیوک میرزایی حسن شکوهی، حسین خانی بیک ، محسن قاضی مرادی ، آتش تقی پور ،مهرداد ضیایی ، سیدعلی صالحی لیلا بلوکات ، مریم کاویانی ، نیلوفر محمودی ، عزیز هنرآموز ، ژاله علو ، سیدمحمدحسین حسین زاده ، مریم السادات سیدزاده ، محمد رضا نوروزی ، مجید عبدالعظیمی ،هوشنگ دیبائیان ، ابراهیم آبادی ، مهسا مهجور بهیئه کیمیائی ، منوچهر افسری ، محمد حاج حسینی ، علی یاور ، محمدرضا علیمردانی ، پرویز عاشورنیا ، بهار ارجمند از بازیگران این سریال هستند.

داستان سریال درباره روحانی جوانی به نام رحیم است که ماهی یک بار برای انجام کار خیر ، در گورستان شهر اموات را غسل می دهد. او در یکی از این روزها متوجه شباهت عجیب و غریب یکی از مرده ها با خودش می شود. از اینجا به بعد پای پلیس به قصه باز می شود و بعد از انجام تحقیقات معلوم می شود این مرده که اسمش کریم است ، برادر دوقلوی خود اوست و شاه کلید حل چند معمای پلیسی خیلی بزرگ بوده که متاسفانه قبل از دادن اطلاعات کافی به قتل رسیده است . همین ماجرا بهانه ای است برای این که رحیم با مشورت یک عالم روحانی و تعیین شرط و شروط ، به جای کریم وارد قصه شود. پخش سریال از شبکه های تلویزیونی پای ثابت برنامه های تلویزیون است. شبکه تماشا هم با توجه به نیاز مخاطبان خود اقدام به پخش آثار تلویزیونی پر مخاطب کرده است که تا کنون توانسته جای خود را به عنوان یک شبکه دیجیتال در بین مخاطبان باز کند.

ارسال نظر: