پخش سرزمین بادها بعد از سریال جومونگ

کدخبر: 712634

شبکه تماشا پس از پخش سریال "افسانه جومونگ" و استقبال بینندگان از این مجموعه خارجی، با پخش "سرزمین بادها" که ادامه این سریال است، بار دیگر میزبان بینندگان خواهد بود/ این سریال کره‌ای از سه‌شنبه، ۲۶ آذر ساعت ۲۲ پخش خواهد شد

به گزارش «نسیم»، سریال کره‌ای «امپراتوری بادها یا سرزمین بادها» که در ایران با عنوان سری دوم از مجموعه تلویزیونی «جومونگ» شناخته می‌شود، از سه شنبه (26 آذر ) ساعت 22 ‌به روی آنتن شبکه تماشا می‌رود.

گفتنی است"سرزمین بادها" را کانگ ایل سو در سال 2008 کارگردانی کرده‌است. در این سریال سونگ ایل هوک در نقش شاهزاده موهیول، چوی جانگ وون(شاهزاده یئون)، پارک گان هیونگ(شاهزاده دو جین)، جانگ جین یانگ(امپراتور یوری) بازی می‌کنند. این سریال کره‌ای در 36 قسمت ساخته شده‌است و برنده چهار جایزه کره‌ای شده‌است.

«امپراتوری بادها یا سرزمین بادها» داستان نوه جومونگ به نام موهیول است. این مجموعه همانند جومونگ دارای تم حماسی- درام است و گرچه دست‌اندرکاران این سریال اصرار دارند آن را تاریخی بنامند اما بیشتر ماجراهای آن تخیلی و به دور از واقعیت است.

"سرزمین بادها" با نام اصلی «امپراتوری بادها» در واقع ادامه سریال پربیننده «افسانه جومونگ» است. این سریال نخستین بار در سپتامبر2008 در شبکه کی‌بی‌اس2 در کره‌جنوبی به روی آنتن رفت. حسین عرفانی(به جای نقش تسو)، منوچهر زنده‌دل(یوری)، فریبا رمضان‌پور(هیاپ)، نرگس فولادوند(یئون)، الیزا اورامی(ملکه میو)، آزیتا یاراحمدی(سوریو)، علی‌همت مومیوند(نالگا) و عباس نباتی (گوچو) از جمله گویندگان دیگر این سریال هستند

ارسال نظر: