كارگردان سریال "ستایش": اطلاعی برای ساخت سری سوم به من نداده‌اند

کدخبر: 890732

سعید سلطانی در گفتگو با خبرنگار «نسیم»، افزود: صحبت‌هایی برای ساخت سری جدید شده اما به ما ابلاغ نكرده‌اند/ منتقدان فعلا دست نگهدارند؛ نقد کردن الان، مانند این است که به قضاوت درباره تابلوی نقاشی نیمه‌کاره بپردازیم

سعید سلطانی که این روزها سریال «ستایش2» را روی آنتن شبكه سه دارد درباره وضعیت ساخت سری سوم این مجموعه كه پیش از این از سوی مدیران سیما اعلام شده بود به خبرنگار «نسیم»، گفت: صحبتهایی برای ساخت سری سوم انجام شده اما چیزی به ما ابلاغ نشده. تلویزیون تمایل دارد سری سوم هم ساخته شود اما هنوز این اتفاق رسمیت نیافته.

این کارگردان درباره انتقاداتی که به سری دوم «ستایش» می شود، اظهار داشت: سری اول داستان خود را داشت و قرار نیست که سری دوم هم مانند سری اول باشد. هر قصه ای قابلیتهای خاص خودش را دارد و مضمون خودش را روایت کند. رنگ و شیوه روایت داستان در سری دوم هم متفاوت است با آنچه در سری اول دیدیم.

سعید سلطانی درباره تمرکزی که در "ستایش2" بر کاراکتر "حشمت فردوس" صورت گرفته نیز گفت: ما قصه مان را روایت می کنم و هیچ شخصیتی هم رها شده نیست و همه چیز کنترل شده است. این تعابیر کودکانه هم که فلانی هر کاری می خواهد می کند، قشنگ نیست.

سلطانی تأكید داشت: منتقدان باید صبر کنند سریال تمام شود و بعد اظهارنظر کنند. اظهارنظر کردن در شرایط فعلی مانند این است که به قضاوت درباره یک تابلوی نقاشی نیمه کاره بپردازیم.

ارسال نظر: