امین عامری خواننده تیتراژ "بین خودمون بمونه" شد

کدخبر: 893921

تدوین این مجموعه سه قسمتی به كارگردانی علی عطشانی به پایان رسیده و کار تا ۲۰ خرداد برای پخش در نیمه شعبان تحویل شبکه دو می‌شود؛ عامری، خواننده موسیقی تیتراژ پایانی سریال را خواند

به گزارش «نسیم»، مدیر گروه مدیر گروه فرهنگ، هنر و تاریخ شبکه دو این خبر را اعلام کرد و گفت: تیتراژ این مینی سریال هم با آهنگسازی پوریا حیدری آماده پخش شده است. تیتراژ پایانی مینی سریال «بین خودمون بمونه» را امین عامری بر اساس ترانه ای از علی بحرینی خوانده است.

کریمی درباره‌ مضمون «بین خودمون بمونه» گفت: این اثر در قالب یک درام تاثیرگذار به «دروغ» به عنوان یکی از معضلات مهم اجتماعی پرداخته و سعی دارد تبعات منفی آن در زندگی شخصی و اجتماعی افراد را به تصویر بکشد.

وی تصریح کرد: این اثر با حضور بازیگرانی مثل بهنام تشکر، آتیلا پسیانی، سیما تیرانداز و ... در تهران کلید خورد و لوکیشن‌های آن در پایتخت و شهر تاریخی کاشان قرار دارند.

علی عطشانی «بین خودمون بمونه» را به سفارش گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دو می‌سازد، این تله‌فیلم درباره مردی به نام تورج است که در آستانه اسباب‌کشی به منزل جدیدش 40 میلیون تومان پول کم دارد، بعد از تلاش‌های زیاد تنها راه را در فروش زمینش در کاشان می‌بیند. او برای فروش زمین نیاز به مرخصی دارد، به همین دلیل مجبور می‌شود به مدیرش دروغ بگوید و این آغاز ماجراست.

آتیلا پسیانی، نیما شاهرخ شاهی و مهران رجبی از دیگر بازیگران این فیلم تلویزیون هستند که برای پخش در نیمه شعبان از آنتن شبکه دو در حال تولید است.

ارسال نظر: