مهرانه مهین ترابی: در فیلمی بازی نمیكنم كه به مخاطب بربخورد

کدخبر: 895892

این بازیگر در گفتگو با «نسیم»، افزود: من کم کار نشده‌ام؛ پیشنهادات خوب کم شده گرچه الان هم در سریال "همه چیز آنجاست" مشغول بازی هستم/ وقتی پیشنهاد مناسبی نباشد ترجیح میدهم در هر كاری بازی نکنم

مهرانه مهین ترابی، درباره تازه ترین کارش به خبرنگار «نسیم»، گفت: به تازگی درگیر سریال "همه چیز آنجاست" شده ام؛ سریالی به کارگردانی شهرام شاه حسینی. فیلمبرداری به تازگی آغاز شده و فکر می کنم حداقل یک ماهی درگیرش باشیم.

مهین ترابی درباره فضای کاری فیلمنامه افزود: سناریو همزمان با فیلمبرداری آماده می شود و برای همین فقط قسمتهای ابتدایی آن را خوانده ام که متن نسبتا روانی دارد و می خواهد با تمرکز بر یک زندگی خانوادگی، تقابل سنت و مدرنیته را به نمایش بگذارد.

این بازیگر همچنین گفت: امین زندگانی، الهام حمیدی و حدیث میرامینی از جمله بازیگران اصلی این کار هستند ضمن اینکه علیرضا افخمی هم سرپرستی نویسندگان را برعهده دارد.

مهین ترابی در ادامه این گفتگو عنوان كرد: برخلاف اعتقاد برخی، من کم کار نشده ام؛ پیشنهادات خوب کم شده است. طبیعی است که وقتی پیشنهاد مناسبی نباشد بازی نکنم و ترجیح دهم وقتم را بگذارم بر فیلمنامه هایی که مخاطب بعد از تماشای کار، بهش برنخورد.

ارسال نظر: