رضا توکلی: فکر و ذکرم فقط سریال "کیمیا" است

کدخبر: 900187

این بازیگر در گفتگو با «نسیم»، افزود: در این سریال ۱۰۰ قسمتی نقش "تورج" را ایفا می کنم که زمان قصه او در اواخر دهه ۵۰ می‌گذرد/ در این مدت سعی کردم اغلب پیشنهادات دیگر را رد کنم؛ اما برخی به دروغ اسم مرا در تیتراژ کارشان می‌آورند

رضا توکلی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگوو با خبرنگار «نسیم»، عنوان کرد: فعلا درگیر سریال 100 قسمت "کیمیا" به کارگردانی جواد افشار هستم و چون می خواهم روی نقشم تمرکز داشته باشم هیچ کار دیگری را نپذیرفته ام.

وی افزود: در این سریال کاراکتری به نام "تورج" را ایفا می کنم که زندگیش پر از فراز و نشیب است. شخصیت خاص و منحصربفردی دارد و اتفاقات داستانی پیرامون وی در اواخر دهه 50 رخ می دهد.

وی ادامه داد: احمد بهبهانی نیا متن خوبی برای این سریال نوشته و با جواد افشار کارگردان کار هم سابق بر این همکاریهایی داشته ام. تیم تولید خوبی در کار داریم و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی موجب شده بازیگران با فراغ بال جلوی دوربین بروند.

توکلی در توصیف سختیهای کار نیز گفت: یکی از مشکلات سینما و تلویزیون ما این است که شهرک سینمایی که مربوط به بازه زمانی سالهای اواخر دهه 40 تا اوایل دهه 50 باشد وجود ندارد و "کیمیا" به لحاظ اینکه چنین بازه ای را در داستانش پوشش می دهد کاری به شدت دشوار است؛ هم به لحاظ طراحی صحنه و هم بلحاظ فیلمبرداری که مبادا اشتباهی، رخ دهد. به جز این اوج و فرود داستانی اثر هم از جمله ویژگیهایی است که آن را جذاب می کند.

این بازیگر با بیان اینکه یک سالی می شود که درگیر "کیمیا" است بیان کرد: از زمان پیش تولید این سریال مدام در چند و چون کار بودم تا حالا و در این مدت سعی کردم که اغلب پیشنهادات دیگر را رد کنم. با این حال اخیرا دیده ام برخی از دوستان بی معرفت نام مرا به عنوان مشاور هنری یک سریال در تیتراژشان آورده اند آن هم در حالی که حتی روحم هم از چنین سریالی خبر ندارد.

توکلی ادامه داد: جالبتر اینجاست که اخیرا سریال مناسبتی ماه رمضان شبکه دو، هم اسم مرا در فهرست بازیگرانش آورده که در آنجا هم بازی ندارم. سوالم این است که دوستان چطور به خود اجازه می دهند به راحتی از اسم دیگران سوء استفاده کنند؟ مسئولان صداوسیما درباره این سوء استفاده هم واکنش نشان نمی دهند.

ارسال نظر: