تصویربرداری ۱۲۰۰ دقیقه از سریال "کیمیا" ضبط شد

کدخبر: 901299

کارگردان این سریال در این رابطه گفت: اکنون در لوکیشن اصلی، در خاورشهر مستقر هستیم و سکانس‌های مربوط به خانه پدری "کیمیا" را ضبط می‌کنیم/ تا امروز حدود ۸۰ درصد از بازیگران این سریال جلوی دوربین رفته‌اند

به گزارش «نسیم»، کارگردان «کیمیا» از پایان هزار و دویست دقیقه از این مجموعه تلویزیونی خبر داد و گفت: اکنون تصویربرداری این سریال در خانه پدری «کیمیا» ادامه دارد.

جواد افشار افزود: تولید بخش‌های زیادی از فاز اول و دوم سریال به پایان رسیده، اکنون در لوکیشن اصلی، در خاور شهر مستقر هستیم و سکانس‌های مربوط به خانه پدری «کیمیا» را ضبط می‌کنیم.

وی گفت: تا امروز حدود هشتاد درصد از بازیگران این سریال جلوی دوربین رفته‌اند و مابقی همچنان سر صحنه حاضر می‌شوند تا صحنه‌های مربوط به آن‌ها گرفته شود. به جز این تعداد از بازیگران چند کاراکتر را هم اضافه کردیم که بازیگران مناسب آن‌ها را هم انتخاب خواهیم کرد.

افشار گفت: مهدی پاکدل، مهدی سلطانی، پرویز فلاحی پور، سوگل طهماسبی، محمود مقامی، میرطاهر مظلومی، حسن تسعیری روح اله کمانی و ... بازیگرانی هستند که در چند ماه اخیر به این پروژه اضافه شده اند.

وی با بیان اینکه بخش‌هایی از این سریال در خارج از کشور تصویربرداری خواهند شد، گفت: ابتدا قرار بود این سکانس های در دوبی تصویربرداری شود اما در نهایت تصمیم گرفتیم آن بخش‌ها را در کشور کویت جلوی دوربین ببریم.

کارگردان «کیمیا» از تدوین همزمان این سریال 100 قسمتی خبر داد و گفت: خشایار موحدیان و سودابه سعیدنیا به همراه تیم خود مشغول مونتاژ کار هستند و تدوین با سه الی چهار روز تأخیر نسبت به راش‌هایی که ضبط می‌شود صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سریال «کیمیا» با پیش تولید گسترده ای جلوی دوربین رفته و حدود یک سال زمان برای آن صرف شده است، درباره زمان پخش این سریال گفت: در صورت‌جلسه سازمان صدا و سیما اینگونه بود که این سریال در ماه رمضان سال 94، روی آنتن برود و باتوجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ما توقفی در تصویربرداری این سریال صورت نگرفته و ان‌شاء‌ا... با مدیریت آقای شفیعی به عنوان تهیه‌کننده توقفی هم در آینده صورت نمی‌گیرد و در زمان تعیین شده کار به دست سازمان خواهد رسید.

این سریال با حمایت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و به سفارش گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دوم سیما در حال تولید است.

این سریال با بازی حسن پورشیرازی،آزیتا حاجیان،مهراوه شریفی نیا، پوریا پورسرخ،سید مهرداد ضیایی،بلوک میرزایی، حسن جوهرچی، علی منجزی، مهتاب ثروتی، رضا توکلی، محمدعلی شادمان، عطا عمرانی،حسین توشه،کوروش زارعی،شهین تسلیمی، آشا محرابی، سودابه بیضایی، فریبا طالبی نسرین نکیسا، عاطفه رضوی، مالک سراج،عبدالحلیم تقلابی،ابتسام بقلانی، نوید خداشناس، میرفرخ هاشمیان،محسن مجلس آرا،هاجر سراج، محمد بزرگمهر، علی افشار و با حضور حامد بهداد، نیکی کریمیتولید می شود.

از دیگر عوامل «کیمیا» می توان به نویسنده: مسعود بهبهانی نیا، سرپرست گروه کارگردانی: فرید سجادی حسینی ،مدیر برنامه ریزی : امیر سلیمانی، دستیاران کارگردان: داوود باقری، افشین عمرانی، منشی صحنه: داریوش اسقایی مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، دستیار یک فیلمبردار: میلاد پرتوی، مدیر صدابرداری: فرشید احمدی، صدابردار: امید قربانی مشاور و مدیر هنری: دکتر محمدرضا شجاعی،طراحان صحنه و لباس: بهزاد جعفری، محمدحسین کرمی، طراح و اجرای دکور: بهنام جعفری، طراح گریم: امیر اسکندری،آهنگساز: آرمان موسی پور ، مدیر تولید: فرشید رئوفی، مدیر تدارکات: افشین رئوفی دستیار تهیه کننده: سعید پروینی،جلوه های ویژه میدانی: محسن روزبهانی، بدلکار: علیرضا فتحی،تدوین: خشایار موحدیان سودابه سعیدنیا،صداگذار: بابک شکیبا، امین شریفی/ عکاس: محمدحسن سعادت هندی، روابط عمومی: راضیه جباری، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا اشاره کرد.

ارسال نظر: