کوروش زارعی: ایفاگر نقشی پر رمز و راز در سریال ۱۰۰ قسمتی "کیمیا" هستم

کدخبر: 908786

این بازیگر به «نسیم»، گفت: در فاز اول و دوم "کیمیا" که مربوط به پیش از انقلاب اسلامی است بعنوان یکی از مقامات ارشد ساواک به ایفای نقش می‌پردازم/ بیشتر سکانس‌هایی که مربوط به من بوده، تصویربرداری شده است

کوروش زارعی بازیگر سریال 100 قسمتی "کیمیا" به کارگردانی جواد افشار در رابطه با نقش خود در این سریال به خبرنگار «نسیم»، گفت: من در این سریال ایفاگر شخصیتی به نام خسروی هستم که این فرد از مقامات ارشد ساواک بوده است، خسروی در این سریال یک شخصیت منفی و پر از رمز و راز است و از همین لحاظ برای من جذابیت دارد.

این بازیگر در پاسخ به این پرسش که آیا شخصیت خسروی در تاریخ معاصر وجود داشته است یا خیر، گفت: بله خسروی شخصیتی است که در تاریخ معاصر کشور ما حضور داشته است اما به هر حال برای نویسنده برای افزودن وجه داستانی تر به سریال طبیعتا به این شخصیت پرو بال بیشتری داده است.

وی تصریح کرد: من در فاز اول و دوم "کیمیا" که مربوط به دوران پیش از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس است به ایفای نقش می پردازم و در فاز سوم آن که مربوط به دوران پس از جنگ است حضور ندارم.

زارعی همچنین گفت: بیشتر سکانس هایی که مربوط به من است تصویر برداری شده و تعداد کمی از آن باقی مانده است که احتمالا از 9 مرداد ماه برای ضبط سکانس های باقی مانده به گروه می پیوندم.

گفتنی است؛ تصویربرداری سریال "کیمیا" به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی اوایل آذرماه سال 92 آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، مهراوه شریفی نیا، پوریا پورسرخ، آرش مجیدی، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، علی شادمان، عطا عمرانی، امیر کاظمی، کاظم هژیر آزاد.، حسین توشه، کوروش زارعی، شهین تسلیمی، آشا محرابی، سودابه بیضایی، فریبا طالبی، نسرین نیک، وحید رهبانی، مالک سراج و ... بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

ارسال نظر: