تصویربرداری سریال "کیمیا" تا ابتدای ۹۴ ادامه هم ادامه دارد

کدخبر: 932300

علی شادمان، بازیگر این سریال ۱۱۰ قسمتی به «نسیم»، گفت: حداقل یک سال درگیر بازی در این سریال هستم؛ متن سریال آن قدر روان و پرتعلیق است که طی چند روز تمام آن را خواندم/ تا قسمت ۷۶ در این مجموعه حضور دارم

علی شادمان بازیگر جوان سینما و تلویزیون که مدتی است درگیر بازی در سریال 110 قسمتی "کیمیا" به کارگردانی جواد افشار شده، به خبرنگار «نسیم»، گفت: حدودا 9 ماهی میشود درگیر این کار هستم و احتمالا 4 تا 5 ماه دیگر درگیر خواهم بود. بلحاظ دراماتیک من از قسمت ابتدایی کار در سریال حضور دارم و تا قسمت 76 هستم.

وی ادامه داد: کاراکترم در این سریال از 17 سالگی تا 24 سالگی در کار حضور دارد و همین باعث میشود که گریمهای مختلفی را تجربه کنم که هر کدام یک لحن خاص بازیگری را هم میخواهد.

شادمان درباره فضای محتوایی اینس ریال شبکه دو سیما، گفت: این سریال از پروژه های رده الف تلویزیون است که قصه جذابی دارد و برخلاف بسیاری از سریالهای که جذابیتشان از جایی به بعد به اتمام میرسد تقریبا در تمامی قسمتهای این سریال جاذبه داستانی لازم برای مخاطب وجود دارد.

این بازیگر افزود: متن کار آن قدر روان و پرتعلیق بود که ظرف 5 روز خواندن آن را به اتمام رساندم و مطمئنم که این جذابیتها در اجرا هم بیشتر خواهد شد.

علی شادمان درباره زمان فیلمبرداری کار اظهار داشت: فیلمبرداری تا آخر سال ادامه دارد و حتی در ماههای ابتدایی سال بعد هم ادامه خواهد داشت.

شادمان درباره دیگر کارهایش گفت: معمولا وقتی درگیر کار در یک پروژه هستم سعی میکنم کار دیگری را قبول نکنم تا تمرکزم به هم نریزد برای همین علیرغم اینکه همزمان با "کیمیا" کارهای دیگری هم پیشنهاد شد اما هیچ کدام را قبول نکردم.

ارسال نظر: