حسن فتحی سریال تازه‌اش را به دوران مصدق می‌برد

کدخبر: 933199

ناهید مسلمی از بازیگران سریال "شهرزاد" به «نسیم»، گفت: فضای این سریال در مایه‌های "مدار صفر درجه" است و فتحی باز سراغ تاریخ معاصر رفته و به داستانی در دوران مصدق می‌پردازد/ در "شهرزاد" نقش دایه شهاب حسینی را دارم

ناهید مسلمی بازیگر قدیمی درباره تازه ترین کارش که سریال "پرده نشین" است به خبرنگار «نسیم»، گفت: حدودا 5 جلسه از فیلمبرداری من باقی مانده است. در این مدت یک همکاری خوب با بهروز شعیبی داشتم. ایشان کارگردانی جوان و البته مسلط به کار نشان دادند. بلحاظ شخصیتی هم انسانی متواضع است و همین باعث میشود بازیگران هم به او احترام گذازند.

وی درباره شایعات پیرامون تعطیلی این کار در میانه فیلمبرداری گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. اصلا در مسیر فیلمبرداری وقفه نیفتاد و فقط یک بار برای استراحت فیلمبرداری تعطیل شد.

* در سریال تازه حسن فتحی بازی میکنم

مسلمی درباره دیگر کارهایش افزود: برای بازی در سریال تازه حسن فتحی با نام "شهرزاد" قرارداد بسته ام. این کار از هفته آینده کلید میخورد.

وی ادامه داد: فضای سریال "شهرزاد" در مایه های سریال "مدار صفر درجه" است و فتحی باز هم به سراغ تاریخ معاصر رفته است. او در این کار به روایت داستانی در دوران مصدق پرداخته است.

*دایه شهاب حسینی هستم

این بازیگر پیرامون نقش خودش در "شهرزاد" افزود: در این سریال در نقش دایه کاراکتری بازی میکنم که ایفاگرش شهاب حسینی است. فیلمنامه کار را کامل نخوانده ام اما فکر میکنم کار خوبی شود.

ناهید مسلمی درباره دیگر سریالش "همه چیز آنجاست" به «نسیم»، گفت: این سریال را همزمان با "پرده نشین" بازی کردم چون نقشم کوتاه بود و نیازی به هماهنگیهای قبلی نداشت.

* در زمانهای استراحت کار سنیما و تلویزیون هم می کنم

مسلمی درباره پرکاریش در سال اخیر گفت: راستش را بخواهید چون تئاتر کار میکنم و اغلب هم دو سه تئاتر را پشت سر هم روی صحنه می برم وقتی برای کارهای تصویری نمی ماند اما در زمانهای استراحت کار سنیما و تلویزیون می کنم.

وی افزود: امسال هم نمایش "ماضی استمراری" را روی صحنه داشتم که به تازگی تمام شد و بلافاصله بعد از آن درگیر سریالها شدم. تا انتهای سال یک کار نمایشی با نادر برهانی مرند هم خواهم داشت.

ارسال نظر: