سیروس مقدم هفته آینده "میکائیل" را به راه می‌اندازد

کدخبر: 938536

تهیه‌کننده سریال "میکائیل" به «نسیم»، گفت: فیلمنامه هنوز کامل نشده اما سریال را کلید می‌زنیم؛ تعداد قسمت‌ها مشخص نیست/ تصویربرداری در لوکیشن‌های مختلف تهران آغاز و پس از آن راهی قشم هم می‌شویم

الهام غفوری تهیه کننده سریال "میکائیل" به خبرنگار «نسیم»، گفت: بر اساس برنامه ریزی قرار است تا این سریال اوایل هفته آینده در تهران کلید بخورد.

وی افزود: البته باتوجه به اینکه فیلمنامه این سریال هنوز نهایی نشده و در حال نگارش است تعداد قسمتها نیز به طور دقیق مشخص نیست.

غفوری ادامه داد: لوکیشن های "میکائیل" در تهران و جنوب کشور درنظر گرفته شده است. در تهران شاهد تصویربرداری در نقاط مختلف شهر خواهیم بود و در جنوب کشور نیز قشم از جمله مکانهایی است که گروه برای برداشت صحنه هایی از این سریال به آنجا خواهند رفت.

گفتنی است "خشایار موحدیان" تدوینگر، "محمود اتحادی" مدیر تولید، "امیر معقولی" مدیر تصویربرداری، "مجید اسکندری" طراح گریم و "هادی افشار" صدابردار این سریال تلویزیونی هستند.

کامبیز دیرباز در نقش پلیسی به نام میکائیل، بهنوش طباطبایی در نقش یاس، متین ستوده در نقش مهری، کامران تفتی در نقش رشید، مجید واشقانی در نقش امیر، امیر حمید زاده در نقش امیر، پرویز پورحسینی در نقش عبدالله، علیرضا خمسه در نقش آقا خان، کاوه سماک باشی در نقش رسول و علی صالحی در نقش غلام بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان در این سریال قطعی شده‌اند.

ارسال نظر: