"شاید برای شما هم اتفاق بیافتد" برای بوسنیایی‌ها پخش می‌شود

کدخبر: 943056

در ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) ۱۰ قسمت از مجموعه تلویزیونی "شاید برای شما هم اتفاق بیافتد" که در شبکه تهران تولید و پخش شده از کانال یک شبکه سحر نیز برای مخاطبان سریال‌های ایرانی به روی آنتن خواهد رفت

به گزارش «نسیم»، این10 قسمت با محتوای محرم و عاشورا به سرپرستی مهدی سعادت احمدنیا به بوسنیایی زیرنویس شده و پخش می شود.

ترجمه متون این سریال را حسین ظریف میرزائیان برعهده داشته و ارناد پانجیچ ویراستاری متون آن را انجام داده است. مهدی سعادت احمدنیا اپراتوری زیرنویس این مجموعه را انجام داده است.

«شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» مجموعه داستانی است که برای شبکه تهران و به کارگردانی راما قویدل، محمود معظمی و احمد معظمی به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان در چند فصل تولید شده و در معرض دید مخاطبان داخلی قرار گرفته است. این مجموعه به صورت اپیزودیک تولید و با هدف انتقال پیام های اخلاقی و اجتماعی به مخاطبان ساخته شده است.

میترا حجار، ایرج نوذری، اشکان خطیبی، نرگس محمدی، هیلا اکرانی، عمار تفتی، شهرام عبدلی، حسن اسدی، علی رام نورایی، پویا امینی، امیرمحمد زند، عباس غزالی، سحر قریشی، سمانه پاکدل، محسن افشانی، حدیث میرامینی و ... تعدادی از بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته اند.

مجموعه تلویزیونی «شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» همزمان با فرارسیدن ایام شهادت سالار شهیدان هر روز به مدت 45 دقیقه از سیمای بوسنیایی شبکه بین المللی سحر برای مخاطبان این شبکه در بوسنی و هرزگوین و منطقه بالکان به روی آنتن خواهد رفت.

ارسال نظر: