قاضی مرادی: قصه "شمعدونی" براحتی قابلیت جذب مخاطب را دارد

کدخبر: 945789

بازیگر سریال درحال ساخت "شمعدونی" به «نسیم»، گفت: این سریال مجموعه‌ای با تعداد قسمت‌های زیاد و پرکاراکتر است که کاری استثنا و بی‌نظیر خواهد شد و هنگام پخش واکنش خوب مخاطبان را متوجه می‌شویم

محسن قاضی مرادی بازیگر سریال درحال ساخت "شمعدونی"، درباره نقش خود به خبرنگار «نسیم»، گفت: نقش بابارضا در این سریال نمونه پدربزرگی است که مصداق آن در خانواده های بسیاری از ایرانیان وجود دارد. وجود و حضور او باعث می‌شود تا اعضای خانواده دور هم جمع شوند. این شخصیت در مواقعی از کوره در می رود و بین خوش اخلاق و تندی کردن مانده است.

وی درباره میزان محوریت نقش و حضورش در این پروژه افزود: سریال "شمعدونی" مجموعه ای با تعداد قسمتهای زیاد و پرکاراکتر است. از این رو بعضی از نقشها و شخصیتها تقریبا به طور ثابت در مجموعه حضور دارند و تعدادی دیگر به عنوان بازیگر مهمان در قسمت یا قسمت هایی وارد می شوند و با پایان قصه شان می روند. اما بابارضا از جمله کاراکترهای اصلی است و تقریبا در بیشتر قسمت ها حضور دارد. اگرچه در مقاطعی این نقش پررنگ تر و در مقاطعی کمرنگ تر می‌شود، اما حضور ثابتی دارد.

این بازیگر درباره قصه سریال خاطرنشان کرد: به نظر من این مجموعه کاری استثنا و بی نظیر است و هنگام پخش با قضاوت بینندگان و واکنشهای مخاطبان نسبت به سریال فیلمنامه، بازی ها و کارگردانی خوب و اجرای درست صحنه ها را متوجه می شویم و بهتر می توانیم درباره آن نظر بدهیم. داستان این سریال همین طور بسیار به روز است و مفاهیم زیادی را دربر می گیرد.

لازم به ذکر است؛ مجموعه تلویزیونی "شمعدونی" دارای 50 قسمت 45 دقیقه ای و کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست. این سریال به تهیه کنندگی محسن چگینی و کارگردانی سروش صحت برای پخش در زمستان امسال آماده می شود. متن این مجموعه هم توسط سروش صحت و ایمان صفایی نوشته شده است.

ارسال نظر: