شبکه سحر سریال "آخرین دعوت" را مخاطبان آذری‌زبان روی آنتن فرستاد

کدخبر: 950769

مجموعه "آخرین دعوت" که سال ۱۳۸۷ از شبکه دو سیما نمایش داده شد به سفارش شبکه سحر در باکو مرکز جمهوری آذربایجان به آذری دوبله و در دستور پخش قرار گرفت

به گزارش «نسیم»، نمایش فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی دوبله شده توسط صداپیشگان سیمای آذری شبکه جهانی سحر، همواره با استقبال مخاطبان آذری این سیمای شبکه سحر روبه رو بوده است. " آخرین دعوت" عنوان سریالی است که به تازگی دوبله شده و پخش آن از شبکه سحر آغاز گردیده است.

مجموعه تلویزیونی " آخرین دعوت" که سال 1387 از شبکه دو سیما نمایش داده شد، به سفارش شبکه سحر در باکو مرکز جمهوری آذربایجان به آذری دوبله شده است.

"آخرین دعوت" عنوان سریالی است دینی، خانوادگی، اجتماعی و پلیسی که توسط حسین سهیلی زاده ساخته شده و در سیمای آذری به مدیریت دوبلاژ سلیمان فرضعلی اف با همکاری دوبلورهای حرفه ای آذری زبانگردانی شده است.

این مجموعه تلویزیونی داستان استاد دانشگاهی به نام یوسف زمانی فر را روایت می کند که نماینده سابق مجلس بوده و طی سفری کاری برای پیدا کردن اسنادی عازم زادگاهش در غرب کشور می شود اما در حادثه ای٬ دچار سانحه شده و بعد از به هوش آمدن در بیابان متوجه می‌شود به سال ۶۰ هجری برگشته و سر از کوفه درآورده٬ واقعه عاشورا نیز در شرف وقوع است…

در آخرین دعوت " فرامرز قریبیان، حامد بهداد، الهام حمیدی، مرجان شیرمحمدی و شهرام عبدلی به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم تلویزیونی هر روز به مدت 45 دقیقه از ساعت 15:15 به وقت تهران به نمایش گذاشته می شود.

ارسال نظر: