مالک سراج: مطمئنم سریال "سال‌های ابری" ذائقه مخاطب را جذب می‌کند

کدخبر: 955391

این بازیگر در گفتگو با «نسیم» افزود: سریال زمینه‌ای معمایی دارد و پژمان جمشیدی ایفاگر کاراکتری است که پدرش به قتل رسیده/ پیشنهادهای سینمایی من بیشتر به لودگی شبیه شده؛ هرچه هست را رد می‌کنم

مالک سراج بازیگر جنوبی سینما و تلویزیون به خبرنگار «نسیم» گفت: اخیرا در سریال "سالهای ابری" به کارگردانی مهدی کرم پور ایفای نقش کردم. البته درست در روز تست گریم دچار سرماخوردگی شدم و همین باعث شد که برای ایفای نقش کمی به دردسر بیفتم با این حال همراهی گروه تولید و به ویژه کرم پور باعث شد بتوانم کار را به درستی پیش ببرم.

*پژمان جمشیدی از بازیگران اصلی سریال!

این بازیگر ادامه داد: من بازیگر یکی از نقشهای مکمل این سریال هستم. نقشی که سکانسهایی پر و پیمان در کار دارد. کاراکترم در این فیلم "ناصر" نام دارد که شخصیت اصلی که پژمان جمشیدی نقش اش را ایفا میکند در برهه ای از کار به او برخورد می کند.

سراج در توصیف فضای داستانی این سریال افزود: داستان اثر زمینه ای معمایی دارد و ماجراهای شخصیتی را بیان میکند که بعد از قتل پدرش به دنبال سرنخی از قاتلان است. گرفتن سرنخ او را به 4 نفرمی رساند. یکی از این 4 نفر "ناصر" است که من نقش اش را بازی می کنم.

* مطمئنم نتیجه کار موردتوجه مخاطبان قرار می‌گیرد

مالک سراج اظهار داشت: سکانسی که من در سریال بازی کردم به لحاظ داستانی در فلاش بک می گذرد و سی سال قبلتر روایت می شود. پژمان جمشیدی ایفاگر جوانی است که پسرش به قتل رسیده و علی عمرانی بازیگر متهم به قتل است. جمشیدی سعی زیادی دارد که بیگناهی عمرانی را ثابت کند و در طی این مسیر به شخصیتهای مختلفی می رسد.

سراج که سالهاست در سینما و تلویزیون ایفاگر نقشهای مکمل است به «نسیم» گفت: "سالهای ابری" سریالی است که مدت زمان زیادی صرف نگارش فیلمنامه آن شده و از همه مهمتر کارگردانی آن را اجرا میکند که به متن اعتقاد کامل دارد از همین رو مطمئنم نتیجه کار هم موردتوجه مخاطبان قرار خواهد گرفت.

* با دستمزد سینما و تلویزیون که نمی شود زندگی کرد

بازیگر "ملکه" و "زخم شانه حوا" درباره فعالیت کمش در سینما گفت: یکی دو پیشنهاد سینمایی داشتم که بیشتر به لودگی شبیه بود و برای همین قید بازی در آنها را زدم.

وی بیان کرد: فعلا که خانه نشین هستم و پیشنهادات را بررسی می کنم. خداراشکر بازنشسته جهاد سازندگی هستم و از حقوق بازنشستگی اموراتم را می گذرانم وگرنه با دستمزد سینما و تلویزیون که نمی شود زندگی کرد.

ارسال نظر: