کارگردان "ستایش": شاید این سریال به سری چهارم هم بکشد

کدخبر: 955821

سعید سلطانی که قرار است "ستایش۳" را بسازد به «نسیم»، گفت: فیلمنامه درحال نگارش است؛ قرارداد تولید و وضعیت حمایت شبکه سه مشخص شود وارد پیش‌تولید می‌شویم/ شاید داستان در سری سوم به انتها برسد شاید هم نه

سعید سطانی کارگردان سریال "ستایش" درباره وضعیت تولید فصل سوم این مجموعه به «نسیم» گفت: فعلا سعید مطلبی مشغول نگارش فیلمنامه است. به جز آن تهیه کننده کار هم در انتظار مشخص شدن وضعیت حمایت شبکه سوم برای تولید اثر است. به محض اینکه قرارداد تولید بسته شود وارد پیش تولید می شویم.

سلطانی درباره اینکه آیا داستان "ستایش" در فصل سوم به انتها می رسد یا نه بیان داشت: شاید داستان به انتها برسد شاید هم نه!

وی افزود: از ابتدا بنا داشتیم داستان "ستایش" را در چند فصل روایت کنیم که تاکنون دو فصل آن را ارائه کرده ایم. حالا هم منتظر پایان نگارش فصل سوم هستیم تا بفهمیم کار ادامه خواهد داشت با نه.

گفتنی است نامشخص بودن و بلاتکلیفی داستان"ستایش 2"، ساخت قسمتهای بعدی را نیز نوید می‌دهد؛ نکته‌ای که شبکه سه نیز برآن تأکید دارد. داریوش ارجمند، نرگس محمدی، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز، رامسین کبریتی، فریبا نادری و … در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

لازم به ذکر است که سعید سلطانی بزودی قرار است سریال پلیسی "چشم سوم" را نیز جلوی دوربین ببرد.

ارسال نظر: