بازیگر "پرده‌نشین": تجربه کار با زوج رضوی-شعیبی را نمی‌شد رد کرد

کدخبر: 957384

مائده طهماسبی به خبرنگار «نسیم»، گفت: من قبلا کارهای قبلی سینمایی بهروز شعیبی را دیده و با سبک کار او آشنا بودم؛ این کارگردان جوان شخصیتی قابل ستایش دارد/ نقشم شاید کوتاه باشد اما موثر است

مائده طهماسبی بازیگر سریال "پرده نشین" که این شبها از شبکه یک در حال پخش است، در گفتگویی با خبرنگار «نسیم» عنوان کرد: من قبلا با محمود رضوی کار کرده بودم و هم کارهای قبلی سینمایی بهروز شعیبی را دیده بودم و با سبک کار او آشنا بودم بنابراین وقتی پیشنهاد بازی به من شد، آن را پذیرفتم.

این بازیگر بیان داشت: سوژه سریال "پرده نشین" برخلاف آنچه که از آن بعنوان موضوعی مذهبی یاد می شود، دارای محتوای اجتماعی است که داستان فعالیت های تجاری یک آقازاده ای را نشان می دهد که برحسب اتفاقی که برای او در را ساخت و ساز در پروژه آبنما رخ می دهد، هم او و هم خانواده و هم اطرافیان را تحت الشعاع قرار می دهد.

بهروز شعیبی به کارش اشراف دارد

طهماسبی درباره کارگردانی این مجموعه نیز افزود: بهروز شعیبی کار در سینما و تلویزیون را از پایه شروع کرده و بهتر بگویم او کارش در هنر را از خبرنگاری به دستیاری و از دستیاری به کارگردانی و همزمان بازیگری آغاز کرد بنابراین به اصول فیلمسازی اشراف کامل دارد و آدم باتجربه ای در این حیطه هست.

وی ادامه داد: بهروز شعیبی یک آدم خودساخته و آگاه است که با سن نسبتا پایین تر نسبت به سایر کارگردانان، آمده و پروژه ای به بزرگی مثل "پرده نشین" را در دست گرفت. این کارگردان جوان از شخصیتی برخوردار است که این شخصیت قابل ستایش است و آنهم صبوری بیش از حد اوست. این هنر بهروز شعیبی است که خیلی آهسته به حریم بازیگر وارد می شود و با بازیگران خیلی خوب و مهربانانه برخورد می کند.

 شخصیت زهره علیرغم کوتاه بودن اثرگذار است

طهماسبی تأکید کرد: این اصل حداقل برای من در مجموعه تلویزیونی پرده نشین اتفاق افتاد و من در مدت سه ماهی که کا را با او را شروع کردن بسیار لذت بردم و از ایشان بسیار ممنونم.

مائده طهماسبی درباره کاراکترش هم گفت: زهره که خواهر مومن تر و معتقدتری نسبت به هدی است فکر می کند که حاج آقا شهیدی طبق وصیت نامه پدرش، بر موقوفات حاج حبیب اشراف کامل را دارد بنابراین ضمن اعتماد به حاج آقا شهیدی دخالتی در این امور نمی کند ولی از آنجایی که هدی مدعی ارثیه پدری اش است بنابراین حضور بیشتری نسبت به من در روند داستانی سریال پرده نشین دارد ولی شخصیت زهره علیرغم کوتاه بودن اثرگذار است.

فعلا با بیژن بیرنگ همکاری می‌کنم

مائده طهماسبی در پایان افزود: در حال حاضر در پروژه ای به کارگردانی و نویسندگی "بیژن بیرنگ" با نام "عشق تعطیل نیست" که برای شبکه نمایش خانگی در حال تولید است مشغول بازی هستم.

ارسال نظر: