"علیرضا سلیمانی‌زاده" مدیر شبکه جهانی سحر شد

کدخبر: 966634

وی با حکم دکتر محمد اخگری، معاون برون مرزی صدا وسیما جایگزین مهدی مجتهد شد که به تازگی عهده‌دار معاونت برنامه‌ریزی و منابع مالی رسانه ملی شده است

به گزارش «نسیم»، علیرضا سلیمانی زاده دانش آموخته دو رشته فیزیک و علوم سیاسی در مقطع کارشناسی و ارتباطات اجتماعی در مقطع کارشناسی ارشد است.

سال 1372 اولین تجربه حضور سلیمانی زاده در صدا و سیما در گروه تحقیق و تفسیر خبر رادیو رقم خورد و سه سال بعد با جانشینی مدیر امور هماهنگی بولتن، مونیتورینگ و مبادلات خبر واحد مرکزی خبر ادامه یافت.

مدیریت گروه تحقیق و تفسیر خبر سیما در سال های 1378 و 79 و مدیریت گروه سیاسی شبکه سه سیما در فاصله سال های 79 تا 87 از دیگر سوابق وی است.

مدیر جدید شبکه جهانی سحر در فاصله سال های 1387 تا 92 در سمت مدیر کل اخبار و برنامه های سیاسی شبکه جام جم مشغول به کار بوده و آخرین سمت وی مدیریت دفتر تهران پرس تی وی است.

سلیمانی زاده که امروز توسط معاون جدید برون مرزی معارفه شد، عهده دار مدیریت شبکه سحر شده است که اخیرا در چارچوب سیاست های مناسب سازی ساختارهای سازمان ، تبدیل به شبکه رادیو و تلویزیونی سحر شده و رادیوهای هم زبان 6 سیمای آذری، کردی، اردو، فرانسوی، انگلیسی و بوسنیایی معاونت برون مرزی نیز در کنار سیماهای سحر به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

در همین راستا، در روزهای اخیر، امیر علی زینلی به عنوان مدیر رادیو و تلویزیون اردو، میثم میرهادی به عنوان مدیر رادیو و تلویریون بوسنیایی، دکتر لبخند نعمتیان به عنوان مدیر رادیو و تلویزیون فرانسوی ، سیامک کاکایی به سمت مدیر رادیو و تلویزیون کردی و عبدالله بحرالعلومی به سمت مدیر رادیو و تلویزیون آذری منصوب شدند.

شبکه سحر نخستین و باسابقه ترین شبکه تلویزیونی معاونت برون مرزی صدا و سیما است.

ارسال نظر: