برنامه "یه عصر طلایی" ویژه دهه فجر به تولید می‌رسد

کدخبر: 969897

مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه پنج سیما از ویژه برنامه‌تولیدی "یه عصر طلایی" به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: این ویژه برنامه در ۱۰ قسمت با حال و هوای این ایام روی آنتن می‌رود/ نقش نوجوانان در انقلاب محور این برنامه است

به گزارش «نسیم»، محبوبه سمیعی زفرقندی مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه 5 سیما با بیان این مطلب گفت: با توجه به سیاست های جدید شبکه 5 سیما ، تغییرات زیادی در ساختار و محتوا برنامه "یه عصر طلایی" ایجاد می شود.

سمیعی ادامه داد: برنامه یه عصر طلایی ویژه دهه فجر که اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد ، در 10 قسمت با رویکرد مرتبط با دهه فجر از شبکه 5 سیما پخش می شود و این برنامه بسیار مفرح و شاد همراه با پلاتو های نمایشی طنز است.

همچنین موضوع های مطرح شده در این برنامه با محوریت نقش نوجوانان درانقلاب، عملکرد نوجوانان در پیشرفت پیام امام خمینی ( ره) در روزهای پیروزی انقلاب، وظایف نوجوانان امروز در قبال انقلاب ، پخش برنامه های مربوط به دهه شصت با یاد آوری حس نوستالوژی در مخاطبان است.

مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه 5 سیما در توضیح بیشتر این ویژه برنامه گفت: در این ویژه برنامه نیز به نوجوانان شهید انقلاب هم می پردازیم و بخشی های از فیلم های موجود در سالهای پیروزی انقلاب را برای مخاطبان نمایش می دهیم.

میثم بیدقی، عرفان قاسمی، محیا اسناوندی و مهسا ایرانیان مجریان این ویژه برنامه هستند که در 10 قسمت در دهه فجر میهمان خانه های نوجوانان می شود.

ارسال نظر: