رامتین خداپناهی: سریال "شهر من شیراز" مهمان نوروزی مخاطبان خواهد بود

کدخبر: 970785

این بازیگر به «نسیم»، گفت: ۸۰ درصد این سریال به کارگردانی محمد بنایی در تهران و بقیه در شیراز تصویربرداری شده است؛ این مجموعه داستانی بین طنز و ملودرام دارد که برای نوروز آماده می‌شود

رامتین خداپناهی بازیگر سینما و تلویزیون به خبرنگار «نسیم»، گفت: بازی در یک سریال مناسبتی با عنوان "شهر من شیراز" را پشت سر گذاشتم. این کار ساخته کارگردانی به نام محمد بنایی است. حدودا 80 درصد فیلمبرداری کار در تهران انجام شده و 20 درصد بقیه در شیراز است.

وی ادامه داد: "شهر من شیراز" برای پخش در نوروز ساخته شده و بلحاظ داستانی فضایی مابین طنز و ملودرام دارد. رگه های طنز کار به سمت هجو نمی روند و کاملا به اندازه و بجا در فیلم قرار داده شده اند.

خداپناهی با اشاره به تیم بازیگران این سریال افزود: بازیگران شناخته شده ای در کار حضور دارند از حسن جوهرچی و زیبا بروفه و رامین ناصرنصیر گرفته تا روشنک عجمیان، فلامک جنیدی و پرستو صالحی و مهدی امینی خواه از جمله بازیگران این سریال هستند.

خداپناهی که آخرین کار پخش شده اش از تلویزیون سریال "رهایی" است با اشاره به دیگر کارش بیان داشت: مینی سریال "اسم رمز: خیانت" را نیز آماده دارم که گویا در مراحل فنی است. این کار زمینه ای جنایی دارد.

وی افزود: کارگردانی "اسم رمز: خیانت" را سعید عالم زاده انجام داده و مضمون پلیسی کار براساس یکی از پرونده های واقعی نیروی انتظامی نگاشته شده است.

ارسال نظر: