"قورباغه و قناری" سریال نوروزی شبکه یک سیما شد

کدخبر: 973523

سریال "قورباغه و قناری" به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله کاسه‌ساز برای پخش در ایام تعطیل نوروز ۹۴ در کنداکتور شبکه یک سیما قرار می‌گیرد

به گزارش «نسیم»، سریال پلیسی قورباغه و قناری به تهیه کنندگی حبیب الله کاسه ساز از تولیدات جدید شبکه یک سیما که با همکاری نیروی انتظامی تهیه شده است و در ایام نوروز 94 از این شبکه به روی آنتن خواهد رفت . سریال طنز و پلیسی قورباغه و قناری با هدف نحوه پیشگیری و برخورد باعاملان فروش مواد مخدر و همچنین آگاهی بخشیدن به خانواده ها درخصوص چگونگی نفوذ تولیدکنندگان و پخش کنندگان مواد مخدر در بین جوانان تولید شده است . در داستان سریال قورباغه و قناری آمده است: سرهنگ احمد نادری در کنار سرهنگ علی نصرالهی با یک باند قاچاقچی مواد مخدر درگیر می شوند. همچنین سرهنگ نادری (حبیب دهقان نسب) که یکی از فرماندهان ستاد مبارزه با موادمخدر است با سرهنگ نصرالهی (مهدی فخیم زاده ( دوست و همکار قدیمی هستند و رفت و آمدخانوادگی هم دارند. قصه این سریال درباره عملیات فوق سری در نیروی انتظامی است که فقط پنج نفراز آن اطلاع دارند . بر اساس این خبر سریال قورباغه و قناری مردادماه امسال باحضور سردار سعید منتظرالمهدی معاون اجتماعی ناجا در لوکیشنی در جاده مخصوص کرج وکارخانه ارج کلید خورد . مهدی فخیم زاده، حبیب دهقان نسب، بیوک میرزایی، فریباکوثری، شقایق فراهانی، رامین راستاد، امیرمحمد زند، مهدی کاسه ساز، گلناز خالصی،حمید قلی خانی، رانا قیصرنژاد، مهدی محمودی نژاد، حکیمه وثاقتی، سانازبندانی ومحمد صادقی بازیگران این مجموعه پلیسی هستند .

پیش از این نیز مشخص شده بود که سریال‌های "پله پله" به کارگردانی برزو نیک نژاد و "سربه راه" توسط سعید سلطانی برای ایام نوروز شبکه دو و سه ساخته خواهند شد.

ارسال نظر: