بازیگران جدید سریال نوروزی"سر به راه" معرفی شدند + اسامی

کدخبر: 973879

پس از کلید خوردن مجموعه نوروزی شبکه سه سیما که از دیروز، ۵ بهمن ماه کار خود را در لوکیشن خانه‌ای در ولنجک آغاز کرد، بازیگران جدیدی به این سریال پیوستند

به گزارش «نسیم»، امیرحسین صدیق ایفای نقش منصور داماد یحیی با بازی مسعود کرامتی را در سریال «سر به راه» بر عهده گرفت. همچنین از جمله بازیگران جدید دیگر این سریال می توان به سید امیر میرآقا، کریم قربانی، نوید خداشناس و حمید غلامی که به ترتیب در نقش های مصطفی، آشپز، فرزاد و شوفاژکار را بازی خواهند کرد، اشاره داشت.

«سر به راه» کار جدیدی از سعید سلطانی به تهیه کنندگی ایرج محمدی است که این بار بدون همراهی مهران مهام تولید این مجموعه را برعهده گرفته است. این سریال 15 قسمت 40 دقیقه ای دارد و برای پخش در ایام نورزی 94 آماده می شود.

پیش از این نیز حضور بازیگرانی همچون مسعود کرامتی، شهین تسلیمی، افسانه چهره‌آزاد، شقایق دهقان، ارژنگ

امیرفضلی، محسن کیایی، سیاوش خیرابی و الناز حبیبی و... در این سریال قطعی شده است.

قصه این سریال به قلم مهدی محمدنژادیان نیز درباره جوان خلاف‌کارِ نوپایی (با بازی سیاوش خیرابی) است که به جای زندان، مجبور به گذراندن دوره محکومیت خود در یک مؤسسه خدمات اجتماعی می‌شود ... سایر عوامل این سریال تلویزیونی عبارتند از:

مدیر تصویربرداری: محمد افسری، صدابردار: وحید سلطانی، مدیرتولید: اصلان مرتضایی، دستیار اول کارگردان: عادل سلطانی، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند و طراح گریم: زهره سیه‌پوش .

ارسال نظر: