"سینما جشنواره" در قاب تصویر شبکه پنج جا خوش کرد
اولین قسمت برنامه "سینما جشنواره" کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج، ویژه سی و سومین جشنواره بینالمللی فیلم فجر، هر شب ساعت ۲۲:۲۵ بر روی آنتن میرود
به گزارش «نسیم»، فرشید نوابی سردبیر و تهیه کننده این برنامه گفت: این برنامه در سی و شمشین بهار انقلاب هر شب از برج میلاد ساعت 22:25 بصورت زنده و مستقیم اخبار و رویدادهای جشنواره بین المللی فیلم فجر را پوشش تصویری می دهد . نوابی ادامه داد: این برنامه با استقرار دکور در برج میلاد به گفتگو با عوامل فیلم های اکران شده در همان روز جشنواره پیرامون آن فیلم و اقتصاد سینما می پردازد.