تیم عملیاتی سریال "آمین" به باشگاه سوارکاری رسید + عکس

کدخبر: 982648

مراحل تصویربرداری سریال تلویزیونی "آمین" از مرز ۶۰ درصد گذشت؛ فاز دوم این مجموعه هم‌اکنون به کارگردانی بهرنگ توفیقی پیگیری می‌شود و تا پایان فروردین‌ماه نیز ادامه دارد

به گزارش «نسیم»، جواد نوروزبیگی تهیه کننده این مجموعه با اعلام این گفت: در حال حاضر گروه در باشگاه سوار کاری مشغول به کار هستند و در مدتی که فاز دوم کار به کارگردانی بهرنگ توفیقی آغاز شده است تمام بازیگران قدیم به همراه بازیگران جدید( مجید واشقانی و روزبه معینی ) مقابل دوربین رفته اند.

وی افزود: با توجه به وقفه پیش آمده تصویربرداری تا پایان فروردین ادامه خواهد داشت و به غیر از روز نخست تعطیلات نورزوی ، گروه تا پایان کار تعطیلی نخواهد داشت و در این مدت سکانس های مربوط به شمال کشور نیز ضبط خواهد شد.

گفتنی است داریوش فرهنگ، امین حیایی ، کاظم بلوچی، هادی ساعی، بهناز جعفری، آشامحرابی، سودابه بیضایی ، شاهرخ استخری، خاطره حاتمی ، محمد رضا داود نژاد ، مهدی محرابی ، یوسف تیموری و مهرناز مهر آراء بازیگران اصلی این سریال هستند.

در خلاصه داستان " آمین " به قلم زامیاد سعدوندیان آمده است: سرهنگ شیرازی ، فرمانده تیم ویژه (آمین ) مسئول رسیدگی به پروژه مجرم و خلافکار فراری ، همایون تمدن که سال گذشته طی عملیات گروگان گیری برادر سرهنگ را به شهادت رسانده ، است. پلیس با کشف کانتینری حامل مواد مخدر به ردی از همایون می رسد . همزمان فرزند همایون برای مراسم سالگرد مرگ همسرش مریم نوین وارد ایران شده و مامورین علاوه بر بررسی سر نخ کانتینر، وی را نیز جهت رسیدن به همایون تحت نظر می گیرند اما...

" آمین " با مشارکت ناجی هنر ، در 20 قسمت 40 دقیقه ای به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی در گروه مجموعه های نمایشی مرکز امور نمایشی سیما(سیمافیلم) تولید می شود.

ارسال نظر: